TERMENI SI CONDITII

Ne dorim ca experiența ta de cumparaturi la OCEAN să fie placută și simplă până la capăt. Termeni și Condiții este instrumentul care ne ghidează activitatea în ceea ce privește Procesul de vânzare pe site-ul https://www.ocean.ro/, Politica de Livrare - Returnare, Rambursare, Garanție și Service, Politica de Confidentialitate, Cesionarea și Subcontractarea, Legea aplicabilă - Jurisdicția, Forța Majoră și Datele cu caracter personal.

Gasesti informatii despre drepturile consumatorilor în Legea nr. 449 din 12.11.2003, privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora, publicată în Monitorul Oficial, Partea I nr. 812 din 18.11.2003, în special în art. 9-14, in Noul Cod Civil si mentionam in special raportul juridic creat de contractul civil intre parti (art.1270 - Noul Cod Civil), in Ordonanța de Urgență nr. 140/30.12.2021 privind vânzarea de produse și garanții asociate – pentru produsele care sunt acoperite de garanție și neconformitatea acestora. sau Ordonanța de Urgență 34/2014 privind drepturile consumatorilor pentru comerțul online.
Toate prevederile nu sunt afectate prin acești Termeni și Condiții.

Accesand si navigand pe acest site, accepti termenii de utilizare descrisi in continuare si intelegi ca Termeni si Conditii de pe site sunt un contract la distanta intre parti.
In cazul in care nu esti de acord cu orice detaliu cuprins in Termeni si Conditii, singura solutie este sa parasesti acest website.

 

Termeni si Conditii de utilizare https://www.ocean.ro/

Magazinul online aflat pe domeniul https://www.ocean.ro/ este administrat de TRAINIC MOB SRL, societate romana cu sediul in Str. Petru Rares, 264, sc. B, ap. 1, Vaslui, telefon 0311.300.299 (tarif normal), email: comenzi@ocean.ro, inregistrata la Registrul Comertului Vaslui sub nr. J37/806/2006 , cod fiscal RO1950342. 

Prin utilizarea site-ului https://www.ocean.ro/  si/sau al oricarui alt serviciu oferit in site, se considera ca ai citit, inteles si acceptat integral Termenii si Conditiile de utilizare ale site-ului si nu vei avea posibilitatea sa te prevalezi in vreo situatie de argumentul ca nu ai citit, inteles si acceptat Termenii si Conditiile.

Administratorul site-ului depune toate diligentele in vederea mentinerii corectitudinii informatiilor expuse pe site. Precizam ca pot aparea erori legate de datele de pe site, informatii despre produse, inclusiv preturi eronate sau termene de livrare eronate, acestea avand doar caracter informativ si necesitand o confirmare scrisa sub forma de email din partea Vanzatorului, confirmarea oferita la solicitarea expresa a Clientului.. Informatiile vor fi considerate valide de parti numai dupa confirmarea in scris, pe email, de catre Vânzător a disponibilității stocului, a prețului, precum și a caracteristicilor produselor, respectiv a serviciilor solicitate de Cumpărător, samd.

In orice situatie se va tine cont de confirmarea scrisa prin intermediul emailului si nu de discutii telefonice sau pe chaturi, deoarece se pot strecura erori sau interpretari eronate, consecinta a unui volum mare de informatii si solicitari.

Imaginile produselor au si ele un caracter informativ, prezentarea foto a produselor putand fi afectata in timpul procesului de fotografiere datorita limitarii tehnice a aparatelor de a transpune 100% realitatea dar si de rezolutia ecranelor pe care sunt vizualizate.

Unele caracteristici sau pretul produselor prezentate pe site pot fi modificate fara preaviz de catre Vanzator sau pot contine erori de operare, iar descrierile produselor pot fi incomplete/cu erori. Dacă clientul se consideră afectat în vreun fel de erori, acesta poate face returnarea produselor nemontate și neutilizate în termen de 14 zile de la recepție și i se va restitui contravaloarea produsului, fara a avea dreptul la alte despagubiri. Returul produsului de catre client in primele 24 de ore de la receptie se va face pe cheltuiala Vanzatorului. Nu se va returna costul transportului catre client deoarece livrarea la adresa, prin curier, a fost la dorinta expresa a clientului, aceasta realizandu-se printr-un tert profesionist.

Livrarea standard de catre OCEAN a produselor comandate de pe acest site se face in Centrul Logistic National ACAJU din Vaslui, strada Fabricii, nr.4, compania care este partenerul logistic al OCEAN. ACAJU a preluat de la TRAINIC MOB intreaga activitate logistica, de la facturare catre client, pana la livrare, retur, rambursare, garantii, samd.

Toate produsele Vânzătorului se livrează nemontate (cu excepția produselor realizate dintr-o singură componentă), în colete, pentru a putea fi transportate în siguranță.
Cumpărătorul are obligația de a verifica din punct de vedere cantitativ și calitativ coletele, pe baza etichetării acestora si a awb-ului la livrarea prin curier, să desfacă și să verifice integritatea coletelor fragile și a componentelor fragile
Verificarea numarului de colete din care este format produsul se va face in momentul receptiei produselor de la curier sau din depozitul ACAJU. Verificarea existentei componentelor produsului conform schitei de montaj, a eventualelor lipsuri sau deteriorari, verificarea materialului din care este realizat produsul, a texturii si a culorii se va face obligatoriu in termen de 24 de ore de la receptie si inainte de asamblare. Daca clientul trece la asamblarea produsului fara a semnala Vanzatorului in scris pe email, ca este prezenta o problema, se va considera de catre Vanzator ca nu a existat initial vreo problema sau ca clientul a luat decizia de a pastra produsul informat fiind si asumandu-si decizia, pe proprie raspundere, si in cazul unui retur in cele 14 zile de la receptie, clientul va suporta diminuarea valorii produselor conform Politicii de Retur, daca se vor identifica conditiile ce vor conduce la aceasta decizie.


Vânzătorul este obligat să demonstreze Cumpărătorului, la solicitarea acestuia, modul de utilizare și funcționare a produselor cumpărate, prin instrucțiuni și scheme de montaj.

OCEAN facilitează livrarea produselor comandate de client oriunde in Romania prin intermediul logisticii ACAJU si a unor unor companii de curierat care functioneaza ca terti profesionisti, asumandu-si riscurile de pierdere si deteriorare astfel: riscul de pierdere pana la preluarea produselor de catre client si riscul de deteriorare la receptia produsului de catre client +24H.
Daca Clientul nu isi exprima in scris dorinta de a ridica comanda din Centrul Logistic ACAJU, se va intelege ca acesta a completat adresa de livrare ca urmare a faptului ca doreste facilitarea livrarii la adresa printr-un tert profesionist si in baza unui contract auxiliar incheiat intre ACAJU si tert profesionist.
Este dorinta si responsabilitatea clientului sa decida cu cine face transportul din Centrul Logistic National ACAJU pana la destinatia finala, asumandu-si alte consecinte ce pot rezulta din acest demers, suplimentare celor descrise mai sus si asumate de catre ACAJU. Enumeram, fara a ne limita: intarzieri ale livrarii din momentul in care produsul pleaca de la ACAJU pana in punctul de destinatie dorit, costul transportului, samd. 

Avand in vedere ca livrarea standard a comenzilor de pe site este in Centrul Logistic National ACAJU, toti termenii de livrare/returnare/rambursare vor tine cont de acest fapt si se vor raporta la acest aspect esential.

În cazul exercitării dreptului legal de returnare al produsului, rambursarea contravalorii acestora se va face în cel mult 14 zile calendaristice de la data solicitării returului, sub beneficiul recepției cantitative și calitative a returului de către Vanzator.
Clientul intelege ca facilitarea accesului de catre ACAJU la un tert profesionist nu obliga asumarea niciunei responsabilitati de catre Vanzator privind modul in care tertul profesionist isi desfasoara activitatea.
ACAJU, ca partener logistic OCEAN, decide sa suporte contravaloarea transportului pe retur in cazul produselor ce sunt anuntate de client a fi returnate in maxim 24 de ore de la receptie, sa inlocuiasca componente deteriorate la transportul catre client/ sau sa le repare, dar acestea sunt decizii unilaterale ale sale.
Orice alta prevedere din Termeni si Conditii care este in favoarea Clientului fara a fi obligatia legala pentru OCEAN , este urmarea unei decizii unilaterale a OCEAN si a partenerului logistic ACAJU si poate fi modificata oricand, fara preaviz.

 

CUMPARATOR/CLIENT

Persoana, firma, companie sau alta entitate juridica ce emite o Comanda.

VANZATOR

Societatea comerciala TRAINIC MOB SRL avand sediul in Vaslui str. Petru Rares, 264, sc. B, ap. 1, parter, telefon 0311.300.299, inregistrata la Registrul Comertului Vaslui, sub nr. J37/806/2006 cod fiscal RO1950342.

PRODUSE SI SERVICII

Orice produs sau serviciu, inclusiv documentele si serviciile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate respectiv prestate de catre VANZATOR, CUMPARATORULUI. Produsele se afla in ambalajul original, sigilat, al producatorului sau pot fi reambalate de catre Vanzator ca urmare a propriului proces CTC.

COMANDA

Un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Vanzatorul confirma ca acea comanda a ajuns la el, urmand sa o analizeze si sa o confirme printr-un email si o factura de avans. Primirea acestui document electronic nu poate fi asimilata/inteleasa de catre Client ca fiind o confirmare de catre Vanzator a acceptarii comenzii ca fiind valida si asumata de catre Vanzator. Vanzatorul poate accepta in unele situatii comenzile si fara a le reconfirma in scris, dar este singurul care poate decide cand va face acest lucru.

CONTRACT

Termenii si Conditiile de pe site confirmate de catre client prin bifarea casutei pozitionate in cosul de cumparaturi inainte de finalizarea comenzii sau prin primirea emailului cu linkul catre Termeni si Conditii neurmat de un raspuns al Clientului ca il respinge. Prin comanda data, clientul confirma ca a citit, inteles si acceptat Termenii si Conditiile, care sunt contractul la distanta dintre parti.

SPECIFICATII

Toate caracteristicile si/sau descrierile Bunurilor si Serviciilor asa cum sunt precizate in Comanda si/sau pe site. Daca nu exista o confirmare in scris a Vanzatorului suplimentara emailului de confirmare dat de catre Vanzator ca a primit solicitarea de comanda, informatiile din descrierea produsului sunt specificatiile de baza. Nu se va tine cont de precizari telefonice/chat sau de pe alte canale de comunicare.

CULOARE

Culorile comandate conform mostrarului sau conform imaginilor de pe site. Culoarea reala a produselor poate fi diferita fata de culorile vizualizate in cataloage sau pe site datorita faptului ca in procesul de redare a culorii pot interveni factori care sa modifice culoarea originala, cum ar fi, dar fara a se limita la: lumina de la sedinta de fotografiere a produsului, intensitatea blitzului, reglajul monitorului, samd. Pot exista diferente de nuanta a culorii la produse identice ca design realizate insa cu materiale din loturi diferite. Clientul are obligatia de a verifica intotdeauna nuanta/culoarea inainte de montaj si daca are vreo nemultumire referitoare la aceasta are dreptul sa faca retur produsului pe cheltuiala Vanzatorului in 14 zile de la receptie. Daca monteaza produsul, va suporta diminuarea valorii produsului conform celor mentionate in politica de retur, indiferent daca produsul prezenta un viciu de culoare, considerandu-se ca prin montaj a acceptat produsul in nuanta livrata, asumandu-si decizia in deplina cunostinta de cauza, cu toate consecintele ei.

Produs supus diminuarii valorii

Un produs care a fost asamblat de catre client si nu se afla in una din situatiile exceptie mentionate in Politica de Retur, va fi considerat un produs utilizat ce nu mai poate fi vandut ca nou si clientul va suporta diminuarea valorii produsului cu minim 30%, rambursandu-i-se diferenta.

În Ordonanța de Urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniști, care transpune Directiva 2011/83/UE a Parlamentului European și a Consiliului privind drepturile consumatorilor, există prevederi clare referitoare la dreptul de retragere dintr-un contract la distanță sau dintr-un contract în afara spațiilor comerciale.

Potrivit acestei ordonanțe, consumatorul are dreptul de a se retrage din contract fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute în ordonanță, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului.

Cu toate acestea, ordonanța prevede că:

  1. Produsul trebuie returnat într-o stare în care își păstrează valoarea și funcționalitatea. Consumatorul este responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, alta decât cea necesară pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor.
  2. Consumatorul nu trebuie să returneze produsul în ambalajul original, dar trebuie să se asigure că acesta este similar si este protejat suficient în timpul transportului pentru a nu fi deteriorat. ACAJU comercializeaza produse nemontate iar ambalajul original este o parte esentiala a produsului pentru ca un alt client sa il considere ca fiind nou sau nu. In cazul returnarii in alt ambalaj decat cel original sau cu un ambalaj deteriorat, clientul va suporta diminuarea valorii produsului pentru ca acesta sa poata fi repus in starea de nou sau sa poata fi comercializat la o valoare similara stadiului de nou.
  3. Profesioniștii pot reține o parte din suma rambursată dacă produsul a fost manipulat într-un mod care i-a redus valoarea.

În concluzie, produsul nu poate fi returnat în "orice stare". Deși dreptul de returnare în 14 zile este necondiționat în ceea ce privește motivul, consumatorul are responsabilitatea de a nu diminua valoarea produsului prin utilizarea sa. Dacă produsul este returnat într-o stare care nu mai permite vânzarea lui ca nou, comerciantul poate aplica o reducere corespunzătoare din suma care urmează a fi rambursată.

Cum trebuie interpretata expresia „returnare in 14 zile indiferent de motiv?

Prin expresia "indiferent de motiv," legiuitorul a dorit să sublinieze faptul că dreptul de retragere dintr-un contract la distanță sau în afara spațiilor comerciale nu este condiționat de necesitatea justificării de către consumator a motivului pentru care dorește să returneze produsul.

Mai specific:

  1. Libertatea consumatorului: Consumatorul nu este obligat să ofere nicio explicație comerciantului cu privire la motivul pentru care dorește să returneze produsul. Aceasta poate include situații precum:
    • Produsul nu corespunde așteptărilor (de exemplu, aspectul sau funcționalitatea nu sunt așa cum s-a imaginat).
    • Consumatorul a găsit un alt produs care îi place mai mult.
    • S-a răzgândit pur și simplu și nu mai dorește produsul.
  2. Protecția consumatorului: Acest drept de retragere este o măsură de protecție, permițând consumatorului să ia o decizie finală în deplină cunoștință de cauză, după ce a avut ocazia să examineze produsul fizic. Întrucât comerțul la distanță nu permite consumatorului să vadă sau să testeze produsul înainte de achiziție, legea oferă această perioadă de 14 zile ca o formă de compensație.
  3. Necondiționarea dreptului de retragere: Termenul "indiferent de motiv" exclude orice necesitate de a justifica decizia în fața vânzătorului. Astfel, chiar dacă motivul ar fi considerat nejustificat sau trivial de către comerciant, consumatorul are totuși dreptul să returneze produsul.

În esență, legiuitorul a dorit să ofere consumatorului un drept absolut de a se retrage din contract în termen de 14 zile, fără nicio presiune sau obligație de a oferi explicații, întărind astfel protecția consumatorilor în tranzacțiile efectuate la distanță sau în afara spațiilor comerciale.

Consumatorul are dreptul de a returna un produs în termen de 14 zile, dar trebuie să aibă grijă ca produsul să fie într-o stare care să permită revânzarea lui ca nou. Dacă produsul a fost utilizat sau deteriorat într-o asemenea măsură încât valoarea sa a scăzut, comerciantul are dreptul de a reține o parte din suma de rambursat pentru a acoperi pierderile suferite. Aceasta este o protecție echilibrată între drepturile consumatorului și cele ale comerciantului.

Descrierea procesului de vanzare/achizitie pentru site-ul https://www.ocean.ro/

Principalul rol al site-ului OCEAN este de informare a potentialilor cumparatori asupra produselor pe care le pot achizitiona sau a serviciilor pe care OCEAN le poate presta.

Prin lansarea unei comenzi pe site, Cumparatorul este de acord cu formele de comunicare (e-mail, SMS. telefon, site) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile de pe site, este de acord ca site-ul poate prezenta erori de pret sau de scriere si ca acea comanda lansata de catre client este obligatoriu a fi validata de catre Vanzator in toate detaliile ei, printr-o discutie telefonica si prin transmiterea ulterioara discutiei telefonice a unui email de confirmare si a facturii proforme. Emailul de confirmare nu este cel generat automat de catre platforma imediat dupa comanda, acesta fiind doar o confirmare a primirii solicitarii clientului. Emailul de confirmare este acel email transmis de OCEAN ulterior discutiei telefonice dintre consultantul OCEAN si client si care contine explicit detaliile tranzactiei.

In situatia in care Vanzatorul confirma explicit o comanda prin transmiterea unui email detaliat ce include un link catre Termeni si Conditii si prin emiterea unei facturi proforme care va include detaliat produsele, serviciile, conditiile, termenul de livrare, cantitatea si pretul acestora, acest lucru va implica o acceptare a termenilor comenzii de catre ambele parti, fara a necesita o confirmare de primire din partea Cumparatorului.

Atat Vanzatorul cat si Cumparatorul pot renunta la a primi/livra comanda oricand pe parcursul procesului de vanzare/achizitie, fara a fi necesara justificarea renuntarii la comanda si fara penalizari sau alte pretentii din partea Clientului/Vanzatorului. Cumparatorul poate renunta la comanda inca 14 zile calendaristice de la receptia produsului cu conditia nenegociabila ca produsul sa nu faca parte din categoria produselor aduse la comanda dupa specificatiile solicitate de client sau sa faca parte din categoria de produse care din motive de igiena nu pot fi returnate: saltele, lenjerii, farfurii, tacamuri, halate, prosoape, fete de perna, samd.  In acest caz doar Vanzatorul se poate retrage din contract, Cumparatorul neputand face acest lucru decat cu suportarea penalizarii pierderii avansului platit pentru mobila personalizata comandata. Dupa receptia produsului personalizat, Clientul nu mai poate face retur produsului.

In lipsa unei confirmari exprese din partea Vanzatorului, prezentele Termeni si conditii generale de vanzare vor sta la baza Contractului incheiat, in completarea acestora fiind Certificatul de Garantie emis de catre Vanzator, precum si documentele fiscale si de insotire ale marfii (factura de marfa/servicii/si/sau avizul de insotire a marfii).

Lipsa oricarui document (certificat de garantie/factura/aviz, samd) trebuie semnalate in maxim 2 zile lucratoare de la receptia de catre client a produselor comandate. Solicitarile ulterioare de astfel de documente vor ramane la latitudinea Vanzatorului daca le va onora sau nu si cand.

Obiectul Contractului

Il constituie vanzarea PRODUSELOR, respectiv prestarea SERVICIILOR, in conformitate cu disponibilitatea stocului, pretul si caracteristicile mentionate in confirmarea transmisa de Vanzator pentru validarea comenzii prin care Cumparatorul si-a exprimat intentia de achizitie. Aceasta confirmare se trimite la solicitarea scrisa a Cumparatorului.

Comanda Clientului

Clientul selecteaza produsele, citeste, analizeaza si intelege Termenii si Conditiile si isi exprima acordul cu Termenii si Conditiile site-ului https://www.ocean.ro/ prin apasarea butonului „Comanda acum/Adauga in cos”. Prin efectuarea comenzii Clientul confirma ca este de acord cu Termenii si Conditiile, ca le-a citit cu atentie, ca le-a inteles si a comandat in deplina cunostinta de cauza asupra drepturilor si responsabilitatilor partilor implicate (Cumparator si Vanzator), neputand ulterior sa motiveze ca nu a avut cunostinta de acestea sau nu a fost/nu este de acord cu acestea, in totalitate sau partial. Linkuri cu Termenii si Conditiile se afla si in pagina de produs si in emailul automat in care i s-a confirmat clientului ca s-a primit solicitarea de comanda. Clientul are posibilitatea sa parcurga lista produselor, sa modifice cantitatile si sa confirme intentia de cumparare prin accesarea butonului „Trimite comanda”. Ulterior finalizarii comenzii, clientul va primi o confirmare scrisa din partea Vanzatorului privind disponibilitatea, pretul si caracteristicile produselor, respectiv a serviciilor comandate.
Suplimentar, Clientul primeste link catre Termeni si Conditii in emailul automat transmis de catre Vanzator in momentul in care acesta primeste solicitarea de comanda din partea Clientului, astfel ca Vanzatorul isi ia o masura suplimentara de a aduce in vedere Clientului Termenii si Conditiile ce constituie contract intre parti conform Noului Cod Civil.

Pretul Contractului

Il constituie pretul vanzarii Produselor respectiv prestarii Serviciilor, cuprins in comanda validata de catre Vanzator. Cu toate acestea, OCEAN atentioneaza asupra faptului ca exista cazuri cand, ca urmare a unor disfunctionalitati ale SITE-ului sau erori (inclusiv de operare), pretul afisat pe SITE poate sa nu fie cel real. In aceste cazuri, Vanzatorul va informa Cumparatorul asupra pretului corect. Clientul intelege ca in cazul erorilor de pret, situatie confirmata de Vanzator printr-un email transmis Clientului si/sau printr-o discutie telefonica, si /sau printr-o postare pe site, oricare dintre ele sau mai multe cumulate, efectuate in intervalul dintre lansarea comenzii pe site de catre client pana inainte de efectuarea livrarii, comanda va fi automat anulata de Vanzator, fara alte pretentii din partea Cumparatorului. Informarea poate avea loc oricand pe parcursul procesului de vanzare - livrare, chiar daca dintr-o eroare a existat o confirmare initiala a unui pret mai mic. In cazul in care este comandat un produs ce nu se afla in stoc la momentul comenzii si pana la livrarea de la Furnizor catre Vanzator acesta isi va mari pretul, modificarea de pret va fi operata si asupra pretului comunicat Clientului. I se va comunica Clientului noul pret si daca acesta nu il va accepta, comanda va fi anulata si eventualul avans va fi returnat, fara ca Clientul sa poata solicita Vanzatorului vreun anume tip de despagubire. Exceptie de la aceasta clauza poate face doar Vanzatorul, prin propria vointa.

Pretul Derizoriu

Prin pret derizoriu se va intelege un pret cu mult sub valoarea reala a produsului, situatie in care Vanzatorul va comunica Clientului pretul real iar daca acesta nu este de acord cu pretul real, va anula vanzarea fara ca Clientul sa poata solicita vreo despagubire. Partile confirma prin prezenta ca au luat la cunostinta de existenta, continutul si sensul Art. 1665 Noul Cod Civil care reglementeaza si acele situatii in care Vanzatorul anunta Cumparatorul ca pretul din magazinul online este gresit, fiind un pret derizoriu. Citam din lege: „de asemenea, daca prin lege nu se prevede altfel, vanzarea este anulabila cand pretul este intr-atat de disproportionat fata de valoarea bunului, incat este evident ca partile nu au dorit sa consimta la o vanzare."

Contract auxiliar – un contract prin care consumatorul obtine produsele sau serviciile care fac obiectul unui contract la distanta sau al unui contract in afara spatiilor comerciale, iar aceste produse sau servicii sunt livrate, respectiv prestate de profesionist sau de o parte terta, pe baza unui acord intre partea terta respectiva si profesionist.

PRP

Pret recomandat de Furnizor pentru vanzarea produselor.

Oferta Promotionala

Campanie desfasurata de Vanzator ce presupune de regula reducerea pretului pentru diverse produse, in anumite perioade de timp, folosindu-se ca pret intreg cel mai mic pret practicat de catre Vanzator cu 30 de zile inainte de inceperea ofertei promotionale. Toate conditiile de desfasurare a campaniilor promotionale sunt definite in regulamentul aferent fiecarei campanii. In partea de jos a acestui document se afla linkuri catre toate regulamentele de promotii in derulare.

Cod Reducere/Voucher

Cod emis de catre Vanzator ce poate fi utilizat pentru aplicarea unei reduceri asupra valorii totale a comenzii sau pentru o anumita categorie de produse. Conditiile de utilizare a codurilor de reducere sunt reglementate in regulamentul aferent fiecarei campanii ce utilizeaza coduri de reducere. Voucherul de 45 de lei pe care il primesti in urma inscrierii la newsletterul OCEAN este valabil pentru comenzile mai mari de 1500 de lei si se poate aplica o singura data. Codul primit trebuie introdus in procesul de comanda, catre finalizarea comenzii. Promotie valabila din 01 august 2024, pana la oprirea ei.

Modalitati de plata

Modul in care se pot plati produsele si serviciile disponibile la OCEAN.

Pretul Contractului poate fi platit printr-una dintre urmatoarele modalitati, in functie de optiunea clientului: plata in avans, ramburs la livrare, transfer bancar, cu ordin de plata bancar (in baza facturii emise de catre Vanzator, in contul SC TRAINIC MOB SRL mentionat pe factura, plata cu cardul online, plata online cu cardul in rate fara dobanda (Raiffesen Bank, Alpha Bank, Banca Transilvania, Garanti Bank, First Bank), in rate prin TBI Bank si Mokka.

Modalitatea de plata cu numerar la livrare nu este disponibila pentru comenzi online a caror valoare cu TVA este mai mare de 5.000 lei pentru persoanele juridice si 10.000 lei pentru persoanele fizice, amenda pentru depasiri de limita fiind de 0,6% din valoarea sumei platite in plus, conform legislatiei in vigoare. Modalitatea standard de plata a produselor de catre client este cu plata in avans. In anumite situatii putem accepta ca plata sa se faca la livrare, dar e doar decizia Vanzatorului cand opteaza pentru una sau alta din modalitatile de plata.

Termen de livrare

Cat este intervalul de timp dintre momentul in care comanda este acceptata de catre Vanzator si pana la disponibilitatea ei in punctele de ridicare ale Vanzatorului.

Se va face o distinctie intre livrarea standard asigurata de OCEAN, care livrare standard este in punctele de livrare/ridicare ale partenerului logistic ACAJU si livrarea la cererea clientului la o alta adresa, efectuata prin serviciile de curierat terti profesionisti si facilitata prin intermediul partenerului logistic  ACAJU in baza unui contract auxiliar. Dacă termenul de livrare este modificat de către producător, ori de către alte entități, cum ar fi non-limitativ: autorități vamale, agenți vamali, transportatori, etc., acesta va informa de îndată Cumpărătorul cu privire la modificarea intervenită. Vânzătorul, în cazul în care nu poate executa Contractul motivat de faptul că produsul sau serviciul nu este/nu mai este disponibil, va informa Cumpărătorul despre aceasta indisponibilitate, urmând ca sumele de bani achitate de către Cumpărător pentru produsul sau serviciul indisponibil să fie rambursate in termen de 2 zile lucratoare de la comunicarea catre client a indisponibilitatii survenite.

  1. a) Termenul de livrare in punctele de ridicare ale partenrului logistic ACAJU

Este de maxim 1 zi lucratoare pentru produsele din stoc si de maxim 120 de zile lucratoare pentru produsele care sunt in stoc furnizor/la comanda.

  1. b) Termenul de livrare in apropierea destinatiei dorite de client

Se calculeaza ca fiind format din termenele de la punctul a) specifice pentru fiecare caz in parte (disponibilitate in stoc/la comanda) la care se adauga perioada de timp in care livratorul tert profesionist solicitat de catre Client reuseste sa faca livrarea. Acest interval de timp este asumat de catre Client in momentul cand solicita OCEAN sa ii faciliteze prestarea de serviciu de livrare de catre un tert.

Termenele de livrare sunt comunicate individual la fiecare solicitare de comanda. Cu toate acestea, termenele de livrare pot fi modificate unilateral de către Vânzător în cazul în care acestea sunt afectate de întârzieri ale transportului datorate unor situații mai presus de puterea de control a Vânzătorului, de decizii ale producătorilor ori de intervenția unor autorități în procesul de transport /verificare /taxare /livrare, samd.
În cazul în care Vânzătorul primește informații eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, a amânării de către Cumpărător a termenului de livrare stabilit, Vânzătorul își rezervă dreptul de a denunța unilateral contractul, fără ca acest lucru să se considere o încălcare a Contractului.

În cât timp se livrează produsele?

Pe baza istoricului de livrari, estimarea aproximativa de livrare oriunde in Romania prin terti profesionisti pentru produsele aflate în stoc, după confirmarea comenzii, este:
- 1-3 zile lucrătoare pentru produsele nevoluminoase;
- 3-10 zile lucratoare pentru produsele voluminoase (canapele, coltare, saltele, paturi, dulapuri, s.a.);
- pentru restul produselor, termenul de livrare este stabilit în momentul confirmării comenzii, variaza in functie de produs intre 30 si 120 de zile calendaristice (20 - 90 de zile lucratoare).
În cazul modificării termenului de livrare, veți fi informat atât telefonic cât și prin e-mail.

Livrarea/Receptia Produselor

Cum poate clientul intra in posesia produselor comandate.

Modalitatea standard prin care clientul poate intra in posesia produselor comandate de pe https://www.ocean.ro/ este cea de ridicare de catre client a comenzii din punctele de ridicare ACAJU indicate pe site.

Ca exceptie de la aceasta regula, clientul poate opta pentru a i se livra comanda la o adresa indicata de el in comanda, dar OCEAN poate face aceasra doar daca Clientul solicita expres un tert profesionist care sa ridice produsele comandate din depozitul ACAJU. Livrarea la alta adresa este disponibila doar printr-un tert-curier, ACAJU propunand profesionistii, dar alegerea unei alte variante decat cea standard oferita de catre partenerul logistic ACAJU va fi doar a Clientului.

Ca regula generala, Clientul este cel care suporta cheltuielile de transport si in caz de returnare a comenzii, costul transportului catre Client ramane in sarcina clientului, conform art. 10 din OG 130/2000 care precizeaza ca, consumatorul nu poate denunta unilateral urmatoarele tipuri de contracte, cu exceptia cazurilor in care partile au convenit altfel: „contracte de furnizare de servicii a caror executie a inceput, cu acordul consumatorului, inaintea expirarii termenului de 10 zile lucratoare prevazut la art. 7 aliniat 1’ precum si art. 13 alin (3) din OUG 34/2014 : „fara a aduce atingere alin. ( 1 ), profesionistul nu este obligat sa ramburseze costurile suplimentare in cazul in care consumatorul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard oferita de profesionist”.

Clientul intelege ca livrarea comenzii este parte a unui contract auxiliar de servicii de care beneficiaza la cererea sa si asta inseamna costuri suplimentare pe care si le asuma pe deplin informat si responsabil si nu poate solicita returnarea lor.

In cazul in care clientul opteaza sa nu isi ridice singur comanda din punctele de ridicare ale Vanzatorului, livrarea se va putea realiza in cel mai apropiat punct de adresa de livrare precizata de catre Client in formularul de comanda, la care se poate ajunge cu mijlocul de transport al livratorului - tert profesionist.
Vanzatorul poate facilita modalitatea de livrare prin curier.
Prin exceptie, livrarea se poate realiza, cand este posibil, si prin echipele de livrare ACAJU.

Prin livrare oriunde in Romania se va intelege orice adresa unde pot ajunge serviciile de curierat, acesta neputand organiza livrari in localitatile din Delta Dunarii.
Clientii din aceste localitati vor ridica produsul de la sediul curierului din Tulcea.
Localitatile din judetul Tulcea unde nu se poate face livrarea sau ridica returul sunt: Sulina, C.A. Rosetti, Cardon Tulcea, Letea, Periprava, Sfiştofca, Ceatalchioi, Plauru, Sălceni, Chilia Veche, Ostrov Tătaru, Tatanir, Crişan, Caraorman, Mila 23, Maliuc, Gorgova, Ilganii de Sus, Partizani, Vulturu, Murighiol, Colina, Dunavăţu de Jos, Dunavăţu de Sus, Plopul, Sarinasuf, Uzlina, Niculiţel, Pardina, Sfântu Gheorghe, Baltenii de jos Tulcea, Ilganii de Jos Tulcea, Patlageanca si Tudor Vladimirescu.

Locul livrarii este cel mai apropiat loc de adresa de livrare specificata de client unde se poate ajunge cu un mijloc de transport auto. Livrarea se va considera efectuata langa masina de livrare, responsabilitatea transportului de la masina in locuinta revenindu-i Cumparatorului. Livratorul nu poate asigura transportul pana in locuinta, rolul lui este de a ajuta la descarcarea produsului din mijlocul de transport, fara a face vreo alta activitate de livrare manuala. Clientul este singurul responsabil de manevrarea produsului de la mijlocul de transport al livratorului pana la locul unde vrea sa duca produsul din comanda cat si la masina celui care ridica produsul in cazul Returului, cand ACAJU ii faciliteaza colaborarea cu un tert profesionist.

 

Tarife de livrare

Nu includem in pret tarifele de livrare, avand in vedere ca suntem transparenti, dar negociem intens cu prestatorii de servicii (terti profesionisti) pentru a oferi clientilor posibilitatea unui cost de livrare cat mai scazut.

La OCEAN, tarifele de livrare se calculeaza in functie de kilogramele fiecarui produs si o buna parte din cost este de regula subventionat de OCEAN pentru a face achizitia cat mai usoara. Tariful de transport este unul modic raportat la greutatea coletelor si apare in cosul de cumparaturi inainte de finalizarea comenzii.
Tarifele se calculeaza/fiecare produs si sunt urmatoarele:- produs cu greutatea intre 0,1 si 3 kg: 25 lei - produs intre 3,1 si 5 kg: 29 lei (comparati ca exemplu cu o carte a carei cost de transport poate fi intre 20 si 40 de lei), produs intre 5,1 si 10 kg: 39 lei, intre 10.1 si 15 kg: 49 lei, intre 15.1 si 20 kg: 59 lei, intre 20.1 si 25 kg: 69 lei, intre 25,1 si 31 kg: 89 lei, intre 31.1 si 35 kg: 99 lei, intre 35.1 si 50 kg: 119 lei, intre 50.1 si 70 kg: 129 lei, intre 70.1 si 100 kg: 139 lei, intre 100.1 si 200 kg: 189 lei, intre 200.1 si 300 kg: 199 lei, intre 300.1 si 400 kg: 299 lei, peste 400.1 kg: 299 lei, indiferent de destinatia de pe teritoriul Romaniei.
*Preturile de mai sus sunt valabile oriunde in Romania.

Receptia produselor

Responsabilitatea asupra receptiei produselor revine Cumparatorului.

Indiferent de modalitatea in care acesta intra in posesia produselor (ridicarea proprie din punctele de ridicare, receptie la curier, samd). Cumparatorul are obligatia de a verifica starea exterioara a ambalajului coletelor cat si numarul lor, asigurandu-se ca acestea sunt integre, nu prezinta urme de deteriorari vizibile ale ambalajului in urma carora ar putea fi afectat produsul de sub ambalaj si ca produsele primite sunt conforme cu comanda. Dupa receptia cantitativa si calitativa exterioara a produselor, clientul are obligatia ca in termen de 24 de ore de la receptia produselor sa desfaca cu atentie ambalajele, sa verifice culoarea si textura materialelor, existenta tuturor componentelor conform facturii si schitei de montaj si eventuale defectiuni/deteriorari. Daca este ceva neconform contractual/cantitativ/calitativ, va lua legatura imediat cu Vanzatorul, va da un email in care va detalia problema si o va insoti cu materiale foto-video.

Reclamatiile ulterioare termenului de 24 de ore mentionat mai sus nu vor fi acceptate, daca acestea se refera la componente lipsa, deteriorari de orice fel si la orice aspect care in mod rezonabil nu putea sa nu fie observat in cele 24 de ore.

In cazul in care Cumparatorul constata ca produsul are ambalajul deteriorat in asa fel incat exista probabilitatea sa fie afectat si continutul, acesta va anunta Vanzatorul si vor stabili impreuna daca clientul poate prelua comanda livrata chiar daca ambalajul este deteriorat, Vanzatorul putand sa isi asume inlocuirea/repararea cu de la sine vointa.

Clientul va parcurge urmatorii pasi:
- se va intocmi un proces verbal intre Client si Curier in care se vor mentiona deteriorarile si daca este posibil Clientul va realiza si fotografii in prezenta curierului;
- se va solicita de catre Client si obtine acceptul scris (email/sms) de la Vanzator ca acesta este de acord sa repare/inlocuiasca produsul si in caz de deteriorare a produsului sub ambalaj va repara/inlocui produsul/componenta cu probleme;
- Clientul va trimite imagini cu deteriorarile in termen de 24 de ore de la receptie, impreuna cu solicitarile sale scrise. Transmiterile ulterioare celor 24 de ore dupa receptie nu vor fi aceptate.

In cazul in care la desfacerea coletelor se constata de catre Client ca acestea sunt incomplete/prezinta una sau mai multe defectiuni/deteriorari, Clientul va anunta Vanzatorul in scris pe email, cu detalii, atasand foto/video.

Verificarea produselor receptionate trebuie facuta in termen de 24 de ore de la receptie si anuntarea Vanzatorului se va face in acel interval. Reclamatiile ulterioare pe aceste spete nu vor fi acceptate.

Pentru neconformitati imputabile Vanzatorului, termenul de retur legal este de 14 zile calendaristice de la receptia produsului.

Montajul produselor

Reprezintă punerea în stare de funcționare a produsului și/sau produselor cuprinse în Comanda Clientului în stare validată. Acest serviciu se adresează EXCLUSIV produselor de mobilier.

POLITICA DE RETUR https://www.ocean.ro/

 

  1. RETUR SIMPLU, SIGUR SI GRATUIT
  2. GENERALITATI
    III. ALTI TERMENI SI CONDITII PRIVIND RETURUL
    IV. EXEMPLU PRACTIC INTERPRETARE CONTEXT PRODUSE ASAMBLATE/DEZASAMBLATE
    V. RECEPTIONAREA RETURULUI DE CATRE VANZATOR
    VI. CALCULATOR VALOARE DE RAMBURSARE PENTRU PRODUSE ASAMBLATE
    VII. RAMBURSAREA BANILOR
    VIII. INSTRUCTIUNI VERIFICARE PRODUSE COMANDATE
    IX. CUM EFECTUEZI RETURUL

 

  1. RETUR SIMPLU, SIGUR SI GRATUIT


Primesti produsele comandate, verifici aspectul exterior al coletelor si numarul lor, iar daca totul e in regula, le duci in spatiul de montaj, desfaci ambalajul cu grija, verifici conformitatea produselor (adica daca sunt conform prezentarii de pe site) si daca piesele primite corespund cu schita de montaj. Daca este ceva in neregula si/sau nu le mai vrei, nu le montezi si anunti in maxim 24 de ore de la receptie pentru a obtine retur gratuit sau inlocuirea produselor deteriorare de la transport fara a avea vreun cost.
Asa-i ca e simplu?

Serviciul de Asistenta Clienti este disponibil la 0311.300.290 (tarif normal), email: suport@acaju.ro, de luni pana vineri, intre orele 9 si 16.

 

RECOMANDARI

  1. LA RECEPTIA PRODUSULUI

- verifica cu atentie ambalajele la exterior sa nu prezinte urme de lovituri sau deteriorari vizibile;

- verifica awb-ul, daca le-ai primit prin curier, si asigura-te ca sunt toate coletele (pe fiecare colet apare un „puisor” care mentioneaza ce colet este din cate sunt in total, de tipul: 1 din 7, 7 din 7, etc...)
- mentioneaza pe documentul de receptie, la curier sau in magazin/depozit orice neconformitate descoperita, fie ca e ambalaj deteriorat sau colet lipsa. E important sa faci corect acest pas deoarece este momentul in care se face receptia produsului si transferul responsabilitatii pierderii catre tine conform legii. Asta inseamna ca nu poti ulterior solicita sa primesti un colet pe motiv ca nu l-ai primit cand ai receptionat.

 

  1. DESCHIDEREA COLETULUI 24H

 

Desi legea prevede ca transferul responsabilitatii pierderii si deteriorarii se face catre Consumator la receptia produsului, noi prelungim responsabilitatea deteriorarii cu 24 de ore. Astfel ai timp sa analizezi produsele cu atentie si sa le verifici conformitatea conform descrierii de pe site, dar si daca nu au fost deteriorate in urma transportului.
Nu e necesar montajul pentru a-ti da seama daca produsul este conform descrierii sau daca are vreo deteriorare vizibila.
Este suficient sa il desfaci, sa verifici componentele in paralel cu schita de montaj. Daca il vei monta si vei face retur, produsul nu va mai fi considerat un produs nou, asa cum l-ai primit, ci unul utilizat si va fi afectat de diminuarea valorii conform prevederilor legale.

Returul este gratuit daca ne anunti in primele 24 de ore de la receptie de intentia ta, indiferent daca esti persoana fizica sau juridica.

 

Articolele lipsă vor fi livrate gratuit de catre Vanzator; articolele deteriorate/incorecte vor fi returnate gratuit de catre Client și vor fi înlocuite și livrate gratuit de catre Vanzator.


După expirarea termenului de 24 de ore, CLIENTUL nu mai poate invoca lipsuri in colete sau deficiențe pe care, în mod rezonabil, nu putea să nu le vadă la momentul Livrare + 24H (ciobituri, zgârieturi, rupturi, rosături, fire trase, componente îndoite, pete de murdărie, etc.). Spargerea produselor sau componentelor din sticlă sau zgârierea produselor după recepție sunt riscuri asumate integral de client.

 

In cazul in care produsul nu este returnat in starea in care a fost receptionat de catre client, impreuna cu accesoriile incluse sau produsul prezinta vicii vizibile cu ochiul liber despre care nu am fost informati in primele 24 de ore de la receptie, esti singurul responsabil în ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora diferit de ceea ce era necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. Astfel, acceptarea returului se va putea realiza doar cu retinerea contravalorii aferente readucerii produsului in stadiul de nou, contravaloare care porneste de la minim 30% din valoarea produsului la care se adauga costul eventualelor deteriorari.

 

  1. GENERALITATI

 

Produsele achiziţionate prin intermediul magazinului online https://www.ocean.ro/, pot fi returnate de catre Cumparator în termen de 14 zile de la data la care acestea au fost ridicate de catre Cumparator din Centrul Logistic National ACAJU din Vaslui, strada Fabricii, nr.4 sau receptionate de catre Cumparator in punctul de livrare solicitat expres de acesta prin bifarea casutei corespunzatoare in timpul procesului de achizitie.


Cumparatorul a fost informat ca livrarea standard OCEAN este in Centrul Logistic National ACAJU, dar la solicitarea expresa a Cumparatorului, OCEAN poate facilita livrarea produsului cu un tert profesionist oriunde in Romania, in baza unui contract auxiliar incheiat intre partenerul logistic ACAJU si profesionist.

 

Potrivit legislației în vigoare, Cumpărătorul are dreptul să notifice în scris Vânzătorului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului cu suportarea cheltuielilor de returnare.

In cazul in care produsul nu mai este in starea in care a fost livrat, consumatorul este obligat să achite profesionistului costuri rezonabile, în conformitate cu art. 14 alin. (3) din OUG 34/2014. Costurile rezonabile sunt stabilite de catre Vanzator folosind cele doua metode: Calculatorul valoare de rambursare pentru produsele asamblate/utilizate moderat si evaluarea starii de degradare a produsului prin lovituri, sparturi, ciobituri, taieturi, lipsuri, aparute ulterior perioadei de 24 de ore de la receptia produsului de catre Consumator.

Conform O.U.G. 34/2014, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice dar noi o extindem si pentru persoanele juridice, acestea putand face returul in primele 24 de ore de la receptia produsului.

-Pentru retur este necesar sa prezinti dovada achiziției (factură sau bon fiscal) în original, în conformitate cu art.37 din Norma de aplicare a OUG 28/1999.
 
- Prevederile din această Politică nu limitează în niciun fel drepturile garantate clientului în baza: 

  • Ordonanței de Urgență nr. 140/30.12.2021 privind vânzarea de produse și garanții asociate – pentru produsele care sunt acoperite de garanție și neconformitatea acestora.
  • Garanții – pentru produsele acoperite de garanție, și defectele de calitate
    (c) Dreptul de a renunța la produse ca urmare a Ordonanței de Urgență 34/2014 privind drepturile consumatorilor pentru comerțul online.

Serviciul de Asistenta Clienti este disponibil la 0311.300.290 (tarif normal), email: suport@acaju.ro, de luni pana vineri, intre orele 9 si 16.

 

III. ALTI TERMENI SI CONDITII PRIVIND RETURUL

Produsele pentru retur in 14 zile de la primirea produsului pot fi in unul din cele 3 stadii:

 

  1. Produse sigilate
  2. Produse desigilate
  3. Produse asamblate si dezasamblate (produse utilizate moderat).

 

  1. Produselele sigilate vor putea fi returnate în termen de 14 zile de la data receptionarii comenzii de catre client sau un reprezentant al acestuia.
    Prin produse sigilate se va intelege acele produse care sunt prezentate pentru retur în ambalajul original nedeschis (care nu este deteriorat și nu prezintă urme de uzură). 

 

2.Produsele desigilate vor putea fi returnate în termen de 14  zile de la data receptionarii produsului de catre client sau un reprezentant al acestuia. Prin produse desigilate se va intelege acele produse care prezinta ambalajul original deschis sau usor deteriorat, iar produsele nu prezintă semne de utilizare, asamblare,  manevrare și/sau uzura ce exced in mod rezonabil acestei operatiuni.

 

3.Produsele asamblate si dezasamblate/produse utilizat moderat vor putea fi returnate in termen de 14 zile de la data receptiei, in ambalajele originale sau intr-un mod similar. 

Prin produse asamblate si dezasamblate/produse utilizate moderat se va intelege acele produse care au fost asamblate, acest lucru fiind evidentiat din discutiile cu clientii sau/si din imagini sau/si din evaluarile facute de angajatii ACAJU la receptia returului. Prin asamblarea lor/utilizarea moderata acestea nu vor mai putea fi revandute ca noi iar valoarea rambursata clientului va fi diminuata conform Calculatorului valoare de rambursare pentru produsele utilizate moderat si a Evaluarii deteriorarilor survenite dupa cele 24 de ore de la receptia produselor de catre Client.

 

  1. EXEMPLU PRACTIC INTERPRETARE CONTEXT PRODUSE ASAMBLATE/DEZAMBLATE

 

  1. Un client achizitioneaza un produs, il asambleaza, apoi vrea sa il dezasambleze si sa ii faca retur. In aceasta situatie vei tine cont de urmatoarele aspecte:
  • Asamblarea si dezasamblarea produsuluil: Dacă clientul a asamblat produsul și apoi l-a dezasamblat pentru a-l returna, produsul nu mai este în aceeași stare ca la momentul achiziției. Asamblarea și dezasamblarea conduc la uzura fizică a componentelor, dificultăți de reasamblare și necesitatea unor costuri suplimentare pentru reambalare, sortare si aducerea produsului in stadiul de nou, care de multe ori nici nu mai e posibil.

 

  • Diminuarea valorii produsului: Ne vom confrunta cu dificultăți în revânzarea produselor care au fost asamblate și apoi demontate, deoarece acestea nu mai pot fi vândute ca produse noi. Costurile suplimentare asociate cu reambalarea, sortarea și posibilitatea vânzării produsului cu o reducere semnificativă (de exemplu, 30% în outlet) sunt factori care contribuie la diminuarea valorii produsului.

 

  • Dreptul de retragere și responsabilitatea consumatorului: Conform clauzei din OUG 34/2014, consumatorul este responsabil pentru diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării lor. Asamblarea unui produs va fi considerat mai mult decât necesar pentru a determina aceste aspecte, iar dezasamblarea ulterioara poate accentua această diminuare a valorii.

  In caz de retur al unui produs comandat online, indiferent de motivul pentru care se efectueaza returul, respectiv indiferent daca acesta era conform sau prezenta neconformitati, Clientul are obligatia de a returna produsul in starea initiala, adica neasamblat si a-l reambala, pe costul sau, in cutie de carton si in folie protectoare daca este cazul, astfel incat sa fie protejat pe parcursul transportului.


Pana la predarea de catre transportator catre ACAJU, Clientul suporta riscul descompletarii, al distrugerii sau deteriorarii provocate produsului pe parcursul transportului din motive ce tin de demontare si/sau ambalare, transportatorul nefiind raspunzator de a verifica modul in care este ambalat produsul.
   

 

Din motive de igienă, produsele textile destinate folosirii personale intime (inclusiv dar fără a se limita la saltele, prosoape, lenjerii de pat, halate, perne) și care au fost desigilate vor fi considerate purtate /utilizate, și nu pot fi returnate și /sau înlocuite decât pentru lipsă de conformitate.)

 

  1. RECEPTIONAREA RETURULUI DE CATRE VANZATOR

 

Receptionarea Returului de catre Vanzator se va face intotdeauna in Centrul Logistic National ACAJU.
Este obligatia Cumparatorului sa returneze produsul in Centrul Logistic National prin orice mijloc doreste, avand in vedere ca livrarea standard oferita de OCEAN a fost in acest centru logistic partener OCEAN..

La solicitarea expresa a Cumparatorului,  Vanzatorul poate trimite un curier in baza unui contract auxiliar, dar responsabilitatea asupra riscului de pierdere sau deteriorare este al Cumparatorului pana la receptia produselor de catre Vanzator de la Transportatorul solicitat expres de catre Cumparator. Transportatorul, oricare ar fi el, nu are vreo obligatie de receptie si verificare a produsului returnat,

Cumparatorul intelege ca livrarea standard oferita de OCEAN este in Centrul Logistic National ACAJU si ca atat livrarea cat si eventuala returnare a produsului se poate face de catre un tert profesionist doar in baza unui contract auxiliar intre partenerul logistic ACAJU si alt profesionist.

 

Cele doua parti isi vor imparti in mod echitabil riscul de pierdere sau deteriorare a produsului:

  • Vanzatorul din propria sa vointa isi asuma riscul de pierdere a produsului pana la receptia facuta de client si pe cel de deteriorare si pe parcursul urmatoarelor 24 de ore de la receptia produsului de catre client.  Acestea sunt asumate de Vanzator desi contravin prevederilor articolului 20 din OUG 34/2014 care afirma ca:

    În cazul contractelor în care profesionistul livrează produsele către consumator, riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor este transferat consumatorului în momentul în care acesta sau o parte terţă desemnată de acesta, alta decât transportatorul, intră în posesia fizică a produselor. Cu toate acestea, riscul este transferat consumatorului în momentul livrării produselor către transportator, dacă transportatorul a fost însărcinat de către consumator să transporte produsele, iar această opţiune nu a fost oferită de către profesionist, fără a aduce atingere drepturilor consumatorului faţă de transportator.

  • Cumparatorul isi asuma riscurile de pierdere de la preluarea de la ACAJU sau de la curier si pe cel de deteriorare dupa cele 24 de ore de la receptia produsului de catre Consumator, pana in momentul receptionarii returului de catre Vanzator in Centrul Logistic National ACAJU.

    CALCULATOR VALOARE DE RAMBURSARE PENTRU PRODUSE ASAMBLATE

Valoarea produsului va fi diminuată în următoarele situații:

  • Produsul a fost asamblat și ulterior demontat.
  • Componentele sau ambalajul au fost deteriorate.
  • Lipsesc piese sau accesorii originale.
  • Ambalajul original este deteriorat.
  • Daca produsul prezinta urme de asamblare-dezasamblare, valoarea retinuta clientului va fi de minim 30% din valoarea produsului .
  • Daca produsul are si alte vicii descoperite in urma evaluarii de catre personalul ACAJU, acestea se vor retine suplimentar celor minim 30%. Astfel piesele de mobilier din pachete desigilate de catre client si care la receptia returului prezinta zgarieturi, lovituri, pete, altele decat cele comunicate de catre client in urma verificarii coletului in cele 24 de ore de la receptia lor, vor fi reparate/inlocuite pe cheltuiala clientului.

    Aceste sume vor fi retinute din valoarea de ramburs catre client si acestuia i se va returna doar diferenta de valoare rezultata dintre valoarea platita catre ACAJU si costul aducerii in stadiul de nou a produsului de catre ACAJU, operatiune necesara ca urmare a interventiei clientului asupra produsului si/sau neglijentei acestuia.


Situatii ce nu conduc la diminuarea valorii produsului

Valoarea produsului nu va fi diminuata cu minim 30% pentru readucerea in starea de nou in urma asamblarii si dezasamblarii, daca aceasta este o consecinta a urmatoarelor situatii ce nu pot fi imputate Consumatorului:

  • nepotrivire montaj picioare cu blatul mesei (gauri incorecte blat);
  •  nepotrivire picioare cu sezutul scaunului (gauri incorecte sezut);
  • nepotrivire laterale dulap;
  • componente dublate in colet;
  • dimensiuni neconforme cu descrierea pe site;
  • extensie masa nefunctionala;
  • pistoane nefunctionale;
  • cantuire incorecta

Pentru situatiile de mai sus se vor calcula doar eventuale deteriorari ale produsului ce nu au fost semnalate in primele 24 de ore de la receptie de catre client si au fost constatate ca fiind prezente la receptia returului de catre ACAJU.

 

VII. RAMBURSAREA BANILOR

 In cazul in care este acceptat returul, modalitatile de returnare a banilor sunt urmatoarele:

 

  • Pentru Produse sigilate: Contravaloarea produsului va fi returnată prin intermediul unui cont bancar pe care clientul il va pune la dispozitie, in termen de 14 zile de la solicitarea de retur, dar sub rezerva ca aceste produse sa fi ajuns pana la acea data in Centrul Logistic National ACAJU si sa fi fost evaluate.

  • Pentru Produse desigilate: Contravaloarea produsului va fi returnată prin intermediul unui cont bancar pe care clientul il va pune la dispozitie. in termen de 14 zile de la solicitarea de retur dar sub rezerva ca aceste produse sa fi ajuns pana la acea data in Centrul Logistic National ACAJU si sa fi fost evaluate.

 

  • Pentru Produse asamblate/dezasamblate:
    Contravaloarea produsului va fi returnată prin intermediul unui cont bancar pe care clientul il va pune la dispozitie. in termen de 14  zile de la solicitarea de retur dar sub rezerva ca aceste produse sa fi ajuns pana la acea data in Centrul Logistic National ACAJU si sa fi fost evaluate.

    Rambursarea costurilor de transport/retur/montaj

Livrarea, transportul și/sau montajul nu sunt servicii standard, sunt servicii distincte ce comportă opțiunea expresa a Cumpărătorului și plata unui preț si nu pot face optiunea rambursarii contravalorii lor.

Avand in vedere ca livrarea standard oferita de OCEAN este in Centrul Logistic National ACAJU si ca livrarea in punctul de livrare dorit de client este solicitat expres de client si realizat de un tert profesionist, in baza unui contract auxiliar incheiat intre partenerul logistic ACAJU si profesionist, nu se vor rambursa sumele pentru transportul catre client, conform articolului 13, punctul 3 din OUG 34/2014: „Fără a aduce atingere alin. (1), profesionistul nu este obligat să ramburseze costurile suplimentare în cazul în care consumatorul a ales în mod explicit un alt tip de livrare decât livrarea standard oferită de profesionist.”

 

Constatarea stării produselor se va efectua de un angajat ACAJU care va verifica dacă produsele prezintă componente lipsă, modificări, semne vizibile de uzură ca de exemplu pete, zgârieturi, rupturi, sparturi, samd..

Cum te asiguri ca valoarea produsului nu va fi diminuata in urma returului

Pentru a te asigura că valoarea produsului nu este diminuată in urma returului, te rugăm să iei la cunostinta si de urmatoarele prevederi din Ordonanta 34/2014 privind drepturile consumatorilor.

  1. Articolul 14, punctul 3: „Consumatorul este responsabil doar în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor.”

 

  1. Articolul 20: „În cazul contractelor în care profesionistul livrează produsele către consumator, riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor este transferat consumatorului în momentul în care acesta sau o parte terță desemnată de acesta, alta decât transportatorul, intră în posesia fizică a produselor. Cu toate acestea, riscul este transferat consumatorului în momentul livrării produselor către transportator, dacă transportatorul a fost însărcinat de către consumator să transporte produsele, iar această opțiune nu a fost oferită de către profesionist, fără a aduce atingere drepturilor consumatorului față de transportator.”

 

  1. a) Articolul 14, punctul 3: conform OUG 34/2014, consumatorul are dreptul de a examina produsul pentru a determina natura, caracteristicile și funcționarea acestuia fără a afecta dreptul de retragere.

Astfel ai urmatoarele drepturi:

  1. Dreptul de testare: Consumatorul are dreptul de a deschide ambalajul și de a verifica componentele pentru a se asigura că toate piesele sunt prezente și că produsul corespunde descrierii. Acest lucru ar trebui să fie suficient pentru a determina dacă produsul este conform așteptărilor, fără a necesita asamblarea .
  1. Examinarea vizuală și verificarea conținutului: Consumatorul poate verifica fiecare componentă pentru eventuale defecte vizibile, calitatea materialelor și conformitatea cu specificațiile din descrierea produsului. Aceasta este considerată o manipulare rezonabilă, similară cu ceea ce ar face într-un magazin fizic.
  2. INSTRUCTIUNI VERIFICARE PRODUSE COMANDATE
  3. Deschide ambalajul cu grijă și păstreaza toate materialele de ambalare.
  4. Verifica componentele pentru a te asigura că sunt prezente și în stare bună, fără a asambla produsul.
  5. Manipuleaza componentele într-un mod rezonabil, evitând orice deteriorare.
  6. În cazul returnării, reambaleaza produsul cu grijă în ambalajul original, inclusiv toate accesoriile și manualele de instrucțiuni.

Serviciul de Asistenta Clienti este disponibil la 0311.300.290 (tarif normal), email: suport@acaju.ro, de luni pana vineri, intre orele 9 si 16.

  1. CUM EFECTUEZI RETURUL

Poti efectua returul prin orice mijloace doresti. Acesta se va considera efectuat in momentul in care produsele ajung in Centrul Logistic National ACAJU si sunt receptionate de catre ACAJU.

 

Daca doresti sa te sprijinim in returnarea produselor, trebuie sa parcurgi urmatorii pasi:

1.
Asigura-te ca produsele sunt in perioada legala de retur - 14 zile calendaristice din momentul in care ai receptionat produsul;
2. Trimite un email la
suport@acaju.ro sau completeaza pe site formularul de retur.
3. Iti vom trimite un link de plata unde vei putea plati contravaloarea returului cu ajutorul cardului.
4. Dupa plata contravalorii returului vom solicita unui curier sa programeze ridicarea produselor.
5.
Ambaleaza produsul într-o manieră similara modului în care l-ai primit, astfel încât să fie livrat în condiţii optime, protejat de lovituri si orice lucru ce il poate afecta
 În cazul saltelelor/prosoapelor/textilelor de utilizare personala, acestea trebuie să fie în ambalajul original, nedesfăcut. 
6. Completeaza și adauga în colet formularul de retur: 
Date returnare: Adresa : Vaslui, Centrul Logistic National ACAJU, Str. Fabricii, nr. 4 (Strada Oborului), Adresa de mail: suport@acaju.ro, Telefon: 0311.300.290, Program de lucru: Luni-Vineri: 08:00-17:00. Puteti alege un alt produs la schimb sau puteţi solicita returnarea banilor.
7. Fotografiaza produsul ambalat și transmite-ne doar pe email imaginile care confirmă ca produsul este pregătit pentru ridicare de către curier.
8. ACAJU va contacta curierul agreat de tine și va transmite AWB-ul de ridicare al produsului returnat cat si datele de contact ale livratorului.

  1. La data și la ora fixată împreună cu reprezentantul firmei de curierat, trebuie ca produsul sa fie in faţa porţii/clădirii în care locuiesti (în cel mai apropiat loc unde curierul poate ajunge cu vehiculul de transport).

    Atentie, e obligatia Clientului sa aduca produsul pana la masina si sa ajute curierul sa il urce in masina, acest mod de retur fiind doar alegerea Clientului.

    ATENTIONARE

    Clientul este de acord ca netrimiterea fotografiilor cu reperul/produsul ambalat intr-o maniera similara modului in care a fost receptionat, intr-un termen de cel mult 3 zile calendaristice de la data stabilirii de comun acord a modalitatii de solutionare, duce la anularea solicitarii de returnare si inchiderea sesizarii pe motiv de necolaborare. Daca se mai incadreaza in termenul legal de solutionare, va putea face o noua sesizare care se va supune acelorasi reguli ca mai sus. Fotografiile trebuie trimise la adresa de email suport@acaju.ro Acest termen de maxim 3 zile este necesar pentru solutionarea sesizarii in termenul cel mai scurt posibil, conform intelegerii dintre parti.


MODALITATE DE RETURNARE COVOARE

Acestea se pot returna in doua moduri:
1. Nesigilate - in maxim 24 de ore de la receptia produselor de la curier, in cazul comenzilor online.
2.Sigilate (in ambalajul original nedeschis) - in termen de 14 de zile calendaristice.


Alte modalitati de returnare sau in alte conditii nu se accepta. Va rugam sa luati act de prevederile din Ordonanţă de urgenţă nr. 34/2014. articolul 16, punctul e:

"Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevăzut la art. 9-15 în ceea ce priveşte contractele la distanţă şi contractele în afara spaţiilor comerciale următoarele: -furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator;"

Model de formular de retragere

Prezentul formular se transmite inapoi completat doar daca doriti sa va retrageti din contract.

Catre [ aici se introduce Numele, Adresa postala si daca este cazul numarul de telefon, numarul de fax si adresa de e-mail ale SC ACAJU SRL];
Va informez / Va informam ( * ) prin prezenta cu privire la retragerea mea/noastra ( * ) din contractul referitor la vanzarea urmatoarelor produse ( * ) / prestarea urmatoarelor servicii ( * ) Comandate la data ( * ) / primite la data ( * )
Numele consumatorului (consumatorilor)
Adresa consumatorului (consumatorilor)
Semnatura consumatorului (consumatorilor) (doar in cazul in care acest formular este notificat pe hartie )
Data

 

Garantie si Service

Garantiile sunt de doua feluri: garantii legale obligatorii si garantii comerciale.

Garantiile legale sunt cele prevazute in legislatia romaneasca iar cele comerciale sunt garantii suplimentare pe care un Vanzator le poate acorda, cu conditia sa nu afecteze in vreun fel garantiile legale. Garanțiile comerciale OCEAN oferite prin intermediul partenerului logistic ACAJU nu afectează garanția legală privind conformitatea produsului, conform O.G. nr. 21/1992, Directivei (UE) 2019/771 a Parlamentului European si a Consiliului Europei si OUG 140/2021. Nu se considera a fi lipsa de conformitate daca in momentul incheierii facturii sau/si a receptiei produsului, Cumparatorul a cunoscut sau nu putea, in mod rezonabil, sa nu cunoasca aceasta lipsa de conformitate.

Exemplu: garantia de retur in 14 zile pentru produsele achizitionate online, fara explicatii, este un drept acordat de legiuitor, exceptie fiind produsele personalizate/aduse la comanda. Prelungirea acestui termen este o garantie comerciala pe care si-o asuma Producatorul sau Vanzatorul.

Vânzătorul garantează conformitatea bunurilor achiziționate precum și aducerea la conformitate a eventualelor vicii ascunse, declarând pe propria răspundere că produsele comercializate nu pun în pericol viața, sănătatea, securitatea muncii, nu produc un impact negativ asupra mediului și sunt în conformitate cu Ordonanța nr. 20/2010 privind stabilirea unor măsuri pentru aplicarea unitară a legislației Uniunii Europene care armonizează condițiile de comercializare a produselor, documentația de execuție a fabricantului și standardelor românești.

Vânzătorul va livra produsul conform descrierii din site. Produsul este considerat neconform dacă nu are aceleași caracteristici precum este descris în cadrul site-ului.

Răspunderea Vânzătorului este angajată dacă lipsa de conformitate a produsului apare într-un termen de 2 ani calculat de la data livrării și dacă Clientul informează Vânzătorul in acest interval. În cazul în care la livrare se constată o lipsă de conformitate a unui produs din factură, Cumpărătorul are dreptul de a cere repararea într-o perioadă rezonabilă sau înlocuirea produsului. Dacă aceste operații nu sunt posibile, Cumpărătorul are dreptul de a cere să beneficieze de o reducere corespunzătoare a prețului sau returnarea produsului si rambursarea banilor platiti pe acel produs. Cumpărătorul este obligat să anunțe lipsa din colet a unei componente înainte de începerea montajului și să păstreze etichetele și conținutul coletului în starea în care le-a primit în vederea verificării și înlocuirii.

- Vânzătorul nu își asumă nicio răspundere pentru execuția și consecințele serviciilor de manipulare, transport, montaj și instalare executate de terți, atunci când produsul a fost deteriorat sau nu au fost respectate instrucțiunile producătorului.
- Vânzătorul nu își asumă nicio răspundere privind consecințele pe care le-ar avea utilizarea sau întreținerea greșită a produselor, datorate nerespectării instrucțiunilor producătorului.

Cumpărătorul este de acord cu faptul că produsele din materiale naturale precum pielea, lemnul masiv, furnir, nu pot fi fabricate identic din punct de vedere al texturii, nuanțelor de culoare pe diferite suprafețe și a particularităților aparente pe material.

Vanzatorul acorda garantie care incepe de la data receptionarii produselor de catre Client, dupa cum urmeaza:

- Mobilier/canapele – 2 ani (pentru deficiente calitative cum ar fi: exfolierea cantului, daca acestea nu s-au produs ca urmare a expunerii la temperaturii mai mare de 50C sau mai mici de 5C; defectare balamale, glisiere sau alte sisteme care nu mai functioneaza corect desi au fost utilizate in regim casnic normal, fara a se interveni asupra lor, s.a.);

Produsele destinate sederii (scaune, fotolii, canapele, paturi) si saltelele vor fi verificate de catre client in timpul legal de ramburs de 14 zile calendaristice, pentru a se asigura ca sunt conform asteptarilor sale privind deformarea si rezistenta la solicitarea statica si dinamica pentru o utilizare normala. Nereturnarea acestora in timpul prevazut de lege va constitui un argument ca a fost multumit de calitatea produsului receptionat si nu mai poate invoca ulterior ruperea sau deformarea produsului din cauza deficientelor, cu exceptia viciilor ascunse. Astfel, vanzatorul va raspunde doar pentru lipsa de conformitate care a existat la momentul livrarii produsului.

Tasarea umpluturilor (burete, latex, altele) si intinderea/valurirea stofelor/pielii ecologice sau pielii naturale de pe suprafata componentelor tapitate, mobilei tapitate sau a saltelelor, precum si matuirea sau dupa caz, lustruirea produselor produse in timp, ca urmare a uzurii intr-o utilizare normala, nu sunt considerate defectiuni, ci sunt lucruri normale rezultate din utilizare. Nu se acordă garanție pentru produsele de tapițerie (canapele, fotolii, paturi tapitate, saltele), dacă materialul de acoperire al acestuia prezintă urme de murdărie, păr de la animalele de companie și va prezenta mirosuri deranjante sau urme de mucegai sau diverse pete, materialul a fost agățat, zgâriat, ciupit, tăiat, ars.

- Decoratiuni - 30 de zile pentru tesaturi, tricotaje, confectii si articole textile precum paturi, lenjerii, prosoape, covoare, perdele, huse de canapea, tesaturi decorative, fete de masa (deficientele calitative se refera la fire neuniforme, culoare nefixata, rezistenta slaba a vopsirilor si a imprimeurilor, decolorare prin spalare sau prin frecare, modificari dimensionale peste limitele admise, cedarea sau migrarea colorantilor, cusaturi desfacute sau ochiuri scapate), sticlarie, ceramica, portelan, tacamuri (deficientele calitative se refera la decor sau luciu nefixat, exfolierea acoperirilor, accesorii insuficient consolidate), corpuri de iluminat (deficientele calitative se refera la defectarea sub durata minima de functionare declarata de producatori, legaturi electrice interne intrerupte, imbinari nerezistente).

Pe aceasta perioade, in cazul in care deficientele nu sunt imputabile Cumparatorului, Vanzatorul isi asuma responsabilitatea repararii sau inlocuirii produsului pe cheltuiala sa.

Strict interzise pentru produsele din toate categoriile:

- dezambalarea produselor cu utilizarea de obiecte tăioase sau dure;
- tăierea sau zgârierea materialelor;
- frecarea de alte suprafețe sau frecarea cu soluții de curățare abrazive;
-amplasarea produselor în medii umede sau la temperaturi sub 0 grade Celsius precum și în medii cu variații de temperatură;
- așezarea produsului lângă surse de căldură la mai putin de 1 m;
- utilizarea produselor de curățare care conțin acizi, petrol, gaz, detergenți, solvenți chimici sau alcool dezhidratarea pielii (fără hidratare pielea se usucă și crapă); 
-udarea produselor (Curățarea se va face cu o cârpă ușor umezită într-o soluție de apă cu săpun -50% apă, 50% săpun lichid pH neutru, apoi se sterge imediat cu o cârpă uscată);
- împingerea mobilierului (mobilierul demontabil trebuie demontat);
- roluirea, îndoirea sau curbarea saltelelor la transport și manipulare;
- folosirea mobilierului în alt scop decât cel pentru care a fost proiectat.

Instrucțiuni privind utilizarea și întreținerea mobilierului tapițat si a paturilor:

Pentru prelungirea duratei de utilizare a canapelei, fotoliului sau patului tau, nu săriti, nu va aruncati, nu va așezati pe brațe, pe cadrul patului, direct pe lamelele somierei fara a utiliza salteaua, nu trageti de perne, nu împingeti.
La montarea picioarelor canapelei, canapeaua se va așeza pe spate, se vor strânge ferm picioarele, apoi se va așeza canapeaua în poziția ei normala, prin ridicare.

Cum se intretin tapiteriile, indiferent de produs:

- Canapeaua se sterge cu o cârpă moale uscată (pielea) sau cu o perie de haine (stofa).
- Se va hidra pielea o data la 2 luni cu soluții dedicate care au fost testate initial pe portiuni mici, in spatele canapelei.
- Nu se vor expune produsele direct la radiații solare.
- După ce ai probat soluția de curățare, curăța fără să utilizezi frecarea prin trecere ușoara cu cârpa.
- urmele de murdărie, lichide, grăsimi corporale se șterg întâi cu o cârpă uscată apoi cu soluția descrisă mai sus.
- Urmele de gumă de mestecat se îndepărtează prin frecare usoara cu cuburi de gheață puse într-un săculeț de nylon.
- Tapițeriile de stofă și husele se pot curăța doar chimic, în centre specializate.
- Saltelele se răsucesc în același plan în fiecare lună, iar la 6 luni se întorc pe cealaltă față. Excepție fac saltelele proiectate pentru a fi utilizate pe o singură parte, care se vor răsuci lunar în același plan.
- Recomandam așezarea saltelelor pe somiere cu lamele elastice sau tapițate care să permită aerisirea.

ReclamatiILE

Ne dorim in egala masura ca atat clientii cat si angajatii nostri sa fie fericiti, asa ca pentru a rezolva rapid o situatie cum este o reclamatie, trebuie respectat un proces prin care ne asiguram ca nu se pierde nicio informatie si ambele parti comunica fluent si la timp. Pentru asta se vor respecta urmatorii pasi:

- Reclamatia se va face intotdeauna doar in scris pe adresa de email suport@acaju.ro. Nu vor fi luate in calcul informatiile transmise pe alte cai de comunicare, incluzand dar nelimitandu-se la: apeluri telefonice, sms-uri, whatsapp, facebook, chat-ul site-ului, alte adrese de email din ACAJU;
- In emailul transmis trebuie descris ce se reclama si se vor atasa poze/video;
- la solicitarile noastre de precizari suplimentare trebuie raspuns in maxim 24 de ore, altfel timpul de rezolvare se va decala cu timpul de asteptare al raspunsului;
- daca trec mai mult de 72 de ore de la transmiterea solicitarii noastre si nu vei raspunde la email, vom inchide reclamatia pe motiv de "Reclamatie abandonata de client" si va trebui sa reiei procesul de reclamatie, daca mai esti in termenul legal.

Vanzatorul isi va impune sa repare sau sa inlocuiasca produsul in perioada garantiei intr-un termen de maxim 15 zile calendaristice sau conform intelegerii dintre Cumparator si Vanzator, avand in vedere ca pot exista situatii cand timpul de rezolvare este egal cu durata livrarii unei comenzi noi.
Avand in vedere ca furnizorii ACAJU sunt din alte tari si pot aparea probleme de timp, livrare si disponibilitate la acestia, Clientul este de acord inca de dinainte de a comanda, ca, in cazul unei reclamatii, va accepta sa astepte rezolvarea reclamatiei intr-un termen egal cu perioada de timp in care se asteapta o comanda de la acel furnizor, adica si pana la 120 de zile lucratoare. Cumparatorul intelege ca acordul sau pe Termeni si Conditii inseamna un acord pe un contract civil incheiat intre cele doua parti, conform Noului Cod Civil, art. 1270 si accepta extinderea termenului de rezolvare a reclamatiei in cazul in care aceasta nu poate fi rezolvata in 15 zile calendaristice, din motivele prezentate mai sus si nu se poate prevala ca nu a stiut/cunoscut sau nu a fost de acord.

Sunt luate in considerare si acceptate pentru a fi solutionate doar reclamatiile clientilor care sunt insotite de copii dupa factura, certificatul de garantie in original si etichetele de produs.

Reclamatia trebuie facuta in scris de titularul comenzii, nu se accepta reclamatii de la terti, indiferent de gradul de rudenie.
In cazul in care clientul are solicitari speciale referitoare la locul, ziua, intervalul orar in care doreste aceste operatiuni, poate exista probabilitatea ca termenul de reparatie/ inlocuire sau nu poata fi respectat, si atunci aceasta reparatie/inlocuire se va face cand clientul va avea posibilitate, dar respectandu-se orarul Vanzatorului.

Produsul inlocuit beneficiaza de aceeasi garantie ca si un produs nou. Defectele aparute in termenul de garantie ca urmare a unor vicii ascunse, confirmate prin expertize tehnice de catre un serviciu specializat, se repara gratuit.

Termenele de rezolvare a reclamatiilor se calculeaza din momentul in care produsul ajunge in depozitele ACAJU deoarece acestea sunt punctele standard de livrare si nu poate fi data o solutie si avansa o data de rezolvare a reclamatiei, pana nu se face o constatare obiectiva de catre un specialist ACAJU.

In cazul reparatiilor de garantie/inlocuire/returul produselor, costul transportului acestora al clientului catre unitatea de reparatii cat si retur vor fi suportate de catre ACAJU, fara ca ACAJU sa isi asume responsabilitatea asupra timpului de livrare al Curierului sau asupra eventualelor deteriorari pe timpul. transportului. Conform celor precizate anterior, suportarea costurilor de transport nu este o obligatie a ACAJU derivata din contract, deoarece locul de livrare standard al produselor a fost depozitul ACAJU, Vanzatorul nefiind responsabil de locatia unde Clientul hotarate sa duca produsul si neasumandu-si vreo obligatie in acest. sens. Astfel ca ACAJU poate renunta oricand la aceasta facilitate acordata clientilor.

Conditii obligatorii:

- Clientul pregateste produsul pentru transport in bune conditii, intr-o forma prin care sa fie protejat la transport.
- Clientul va tine cont ca obiectele de mobilier sunt manipulate cu greutate la transport si va ambala produsul in asa fel incat acesta sa nu se deterioreze in urma transportului. Transportul produselor este efectuat de către curieri terți profesioniști astfel ca manipularea din locul unde acest produs pana in masina curierului cade in sarcina Cumparatorului, la fel cum la livrarea initiala curierul a adus produsul doar pana in locul unde se poate ajunge cu masina, cel mai aproape de adresa specificata de Cumparator. 
- Produsul va fi insotit de certificat de garantie si copie dupa documentele fiscale primite la achizitia produsului precum si de o detaliere scrisa din partea Cumparatorului in care aceasta expune starea produsului si ce solicita.

Cumparatorul este informat asupra faptului ca in cazul in care una sau mai multe dintre conditiile de mai sus nu sunt indeplinite, Vanzatorul va refuza receptia produsului. Totodata, in cazul in care la receptia produsului se constata ca prezinta urme de uzura, zgarieturi, lovituri, rupturi, socuri mecanice sau, dupa caz, electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, nu vom putea incepe procesul de remediere a celor semnalate de catre Cumparator in notificarea trimisa initial si care erau in termenii garantiei.

Durata medie de utilizare a mobilierului si scaunelor, precum si a canapelelor cu tapiterie din stofa este de 5 (cinci) ani, iar la decoratiuni de 6 (sase) luni.

NU POT FI CONSIDERATE RECLAMATII VALIDE SI TEMEINICE

- diferentele in plus sau in minus de pana la 5 cm la saltele, canapele, fotolii, coltare, sezlonguri, aceasta toleranta fiind considerata normala de catre producatori in cadrul procesului de productie;
- diferentele de culoare si material la produse identice ca design si functii, deoarece pot fi realizate cu materiale din loturi diferite, daca acestea au fost semnalate ulterior zilei de receptie a produsului;
- tasarea componentelor tapitate deoarece tasarea usoara este un proces normal ce apare datorita utilizarii;
- matuirea materialului aparuta pe durata utilizarii;
- ruperea materialului sau cusaturiI intr-un singur loc, pe o portiune mica a unui produs, daca pe restul produsului acesta este intact deoarece materialul, ata si procesul de coasere la un produs sunt unitare, se folosesc aceleasi materiale si aceeasi metoda de coasere iar daca materialul sau ata cedeaza intr-un singur loc, inseamna ca acolo a fost suprasolicitat in mod excesiv pe timpul utilizarii;
- valurirea materialelor de tapiterie de pe produse;
- produsele rupte, sparte, zgariate, ciobite, dupa ce au fost receptionate si nu a fost facuta vreo sesizare scrisa in termen de 24 de ore de la receptie.

Regulamente Campanii si Concursuri

Aceasta sectiune este dedicata regulamentelor de campanie si concursurilor cu premii organizate pe https://www.ocean.ro/ si prin intermediul platformelor de comunicare online.

Vezi aici regulamentul 
Vezi aici regulamentul promotiei:
Vezi aici regulamentul promotiei 

Contractul

Continutul informatiilor se refera la descrierea intr-un anumit grad de detaliere a activitatilor, produselor si serviciilor TRAINIC MOB SRL. Vanzatorul nu va acorda nici o garantie referitoare la:
a) utilizarea anevoioasa sau intreruperi in utilizare a site-ului;
b) afectarea in sens negativ a altor sisteme prin utilizarea site-ului;
SC TRAINIC MOB SRL nu poate fi responsabila pentru nici un fel de daune directe sau indirecte produse prin utilizarea site-ului sau.

Forta majora

Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale daca o astfel de neexecutare este datorata unui eveniment de forta majora, in conformitate cu legislatia in vigoare.
Intarzierile si orice fel de alte probleme datorate producatorilor, transportatorilor, autoritatilor vamale, problemelor pe liniile de productie, coronavirusului, defectiunilor mijloacelor de transport, bugurilor informatice in sistemul de prelucrare a comenzilor, in sistemul de gestiune si selectie a marfurilor in depozite, defectiuni descoperite in procesul CTC efectuat inainte de livrare, constituie cazuri de forta majora deoarece nu au putut fi prevazute si nu ne asumam consecintele intamplarii lor.

Intarzierile si orice fel de alte probleme datorate producatorilor, transportatorilor, autoritatilor vamale, problemelor pe liniile de productie, defectiunilor mijloacelor de transport, bugurilor informatice in sistemul de prelucrare a comenzilor, in sistemul de gestiune si selectie a marfurilor in depozite, defectiuni descoperite in procesul CTC efectuat inainte de livrare, constituie cazuri de forta majora deoarece nu au putut fi prevazute si nu ne asumam consecintele intamplarii lor.

Alte precizari de care Clientul trebuie sa tina cont

Ne cerem scuze pentru eventualele erori de informare si va rugam sa ne semnalati orice posibila eroare pe email: comenzi@ocean.ro sau/si la telefon 0311.300.299 (tarif normal).
Va reamintim ca datele despre termenul de livrare si disponibilitate sunt informative si ca informatiile trebuie confirmate in scris, pe email, de catre echipa Vanzator.

Daca ati primit un produs la un pret eronat sau altfel decat v-ati dorit si e o eroare asumata de catre Vanzator, rezolvarea simpla este sa ne returnati produsul pe cheltuiala noastra si sa va rambursam banii.

Politica de confidentialitate

TRAINIC MOB (OCEAN) se angajeaza sa nu transmita datele personale ale utilizatorilor SITE-ului catre alti terti decat cei implicati in derularea procesului de satisfacere a clientilor sai, sa le foloseasca in scopul stabilirii contactului cu clientii sai, precum si in scopul informarii acestora asupra aspectelor legate de functionarea site-ului si a ofertelor acestuia. Compania va retine datele personale si le va folosi in scopul informarii utilizatorilor privind situatia contului de pe https://www.ocean.ro/ , privind evolutia si starea comenzilor, precum si in evaluarea produselor si serviciilor oferite. OCEAN poate notifica utilizatorii privind ofertele curente prin newsletterul periodic, si poate trimite felicitari, cupoane cadou sau alte mesaje speciale.

Orice utilizator care a furnizat explicit adresa sa de email pe site-ul https://www.ocean.ro/ poate opta pentru stergerea acesteia din baza noastra de date.
Pentru informare, suport, reclamatii si sesizari Vanzatorul poate fi contactat la adresa comenzi@ocean.ro Informatiile de orice natura furnizate de catre Vanzator Cumparatorului, vor ramane in proprietatea Vanzatorului. Ele pot fi utilizate numai pentru executarea contractului si pot fi facute cunoscute numai cu consimtamantul scris al Vanzatorului si dupa obtinerea unui angajament de confidentialitate din partea celui care le primeste. Nici o declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de Cumparator cu privire la comanda fara consimtamantul prealabil scris al Vanzatorului.

Politici de publicitate Google cookie

Site-ul https://www.ocean.ro/ foloseste Google Analytics, un serviciu de analiza web furnizat de Google. Google Analytics foloseste „cookies”, care sunt fisiere text plasate in computer, pentru a ajuta site-ul sa analizeze modul in care utilizatorii il folosesc. Informatiile generate de cookie-ul cu privire la utilizarea de catre tine a site-ului http://www.acaju.ro/ , intocmirea rapoartelor de cercetare ale site-ului pentru operatorii site-ului si furnizarea de alte servicii legate de activitate si de utilizarea internetului pe https://acaju.ro/ . Google poate transfera aceste informatii unor terte parti, in cazul in care acest lucru este solicitat prin lege, sau in cazul in care terte parti afecteaza procesul de informatii cu privire la numele Google. Google nu va asocia adresa dvs. de IP cu orice alte date detinute de catre Google.

Ai dreptul sa refuzi utilizarea de cookie-uri prin selectarea setarilor corespunzatoare in browser-ul dvs., cu toate acestea, te vrugam sa ai in vedere ca, daca realizati aceste setari, este posibil sa nu poti avea acces la functionalitatea deplina a site-ului https://www.ocean.ro/ .

Prin utilizarea acestui site web, esti de aord cu prelucrarea datelor personale de catre Google in modul si in scopurile mentionate mai sus.

Dreptul de autor

Continutul site-ului este proprietatea TRAINIC MOB si a companiilor partenere si nu poate fi preluat, difuzat, vandut sau revandut decat cu acordul scris al Acaju. In cazul in care doresti sa preiei orice tip de continut de pe https://www.ocean.ro/, ne poti contacta pe adresa comenzi@ocean.ro. Utilizatorii nu au dreptul sa modifice nicio parte din acest site in afara de ceea ce este necesar pentru utilizarea cosrespunzatoare a site-ului cu scopul in care a fost creat. In zonele de site care permit adaugarea continutului de catre utilizatori, iti asumi obligativitatea de a nu face urmatoarele:

a) sa public materiale care contin virusi sau alte programe cu intentia de a distruge acest sistem cat si orice sistem sau informatie;
b) sa publici material cu drept de autor, daca nu esti autorul sau daca nu ai permisiunea autorului de a publica materialul respectiv;
c) sa publici materiale obscene, defaimatoare, de amenintare sau rauvoitoare fata de compania ce administreaza site-ul, de un alt utilizator, persoana fizica sau juridica, materiale ori informatii prohibite de prevederile legale in vigoare;
d) sa publici o imagine sau o afirmaie care contravine normelor legale in vigoare;

In caz de nerespectarea a acestor conditii, Acaju se disociaza de autor si poate actiona pe cale legala.

Date cu caracter personal

Potrivit Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata si ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice, TRAINIC MOB are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate datele cu caracter personal si datele cu caracter special (CNP) pe care ni le furnizezi. Scopul colectarii datelor este: reclama, marketing, statistica si facturare.

Conform Legii nr. 677/2001, beneficiezi de dreptul de acces, de interventie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale si dreptul de a te adresa justitiei. Totodata, ai dreptul de a te opune prelucrarii datelor personale care te privesc, sa soliciti stergerea datelor si iti este recunoscut dreptul de a te adresa justitiei.

Pentru exercitarea acestor drepturi, te poti adresa cu o cerere scrisa, datata si semnata la SC TRAINIC MOB SRL Vaslui, in Vaslui, str. Petru Rares, 264, sc. B, parter.

Data actualizare: 10 august 2024