Termeni si Conditii este instrumentul ghid in ceea ce priveste Procesul de Vanzare pe site-ul www.ocean.ro, Politica de Returnare, Garantie si Service, Cesionarea si Sucontractarea, Legea aplicabila - Jurisdictia, Forta Majora si Datele cu Caracter Personal.
In cuprinsul acestui SITE, urmatorii termeni vor insemna:

CUMPARATOR: Persoana, Firma, Companie sau Alta entitate juridica ce emite o Comanda si este inscrisa in partea introductiva a facturii sub titlul Cumparator (sau imputernicitul acestuia).

VANZATOR: Unul dintre magazinele inscrise in partea introductiva a facturii sub titlul de Furnizor, dupa cum urmeaza

TRAINIC MOB SRL - RO19503429, J37/806/2006, cu sediu social in Vaslui, strada Petru Rares, 264, sc.B, ap.1, parter, punct de lucru in Vaslui, strada Petru Rares, 35, email: comenzi@ocean.ro  pentru comenzi telefon: 0311.300.299 (callcenter cu tarif normal) si suport@acaju.ro pentru sugestii si reclamatii, telefon 0311.300.290 (callcenter cu tarif normal)

Datele de identificare ale Vanzatorului vor aparea in emailul transmis de catre Vanzator pentru confirmarea comenzii, dupa confirmarea telefonica obligatorie de validare a comenzii efectuata de un operator al Vanzatorului, cat si pe factura ce va insoti produsul la livrare. Acesta este raspunzator de respectarea Termenilor si Conditiilor de pe https://www.ocean.ro/ si a legislatiei in vigoare, a conditiilor de garantie si post garantie. Cumparatorul pentru situatii ce tin de precizarile de mai sus trebuie sa se adreseze Vanzatorului mentionat pe factura.
Eventualele sesizari si reclamatii vor fi transmise pe adresa Vanzatorului ce apare pe factura sau la suport@acaju.ro si/sau 0311.300.290 (tasta 3), callcenter centralizat pentru toti Vanzatorii de mai sus.

PRODUSE SI SERVICII

Orice produs sau serviciu, inclusiv documentele si serviciile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate, respectiv prestate de catre VANZATOR, CUMPARATORULUI si sunt reprezentate prin mobilier, decoratiuni, electrocasnice, covoare, draperii, perdele, samd, ale caror caracteristici au fost agreate de catre Cumparator si inscrise in comanda, respectiv factura.

COMANDA

Un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator, prin care Vanzatorul ia cunostinta de solicitarile Cumparatorului iar Cumparatorul este de acord sa primeasca Bunuri si Servicii si sa faca plata acestora. Orice comanda neceista o confirmare scrisa din partea Vanzatorului, ce va contine si un rezumat al confirmarii telefonice prealabile efectuate de un consultant al Vanzatorului. Emailul automat primit de catre Cumparator dupa Comanda, nu este o confirmare a comenzii de catre Vanzator ci doar o confirmare a primirii solicitarii de comanda din partea Vanzatorului.

CONTRACT

O comanda valida, confirmata in scris de catre Vanzator sub forma unui email transmis de acesta dupa confirmarea telefonica.

SPECIFICATII

Toate specificatiile si/sau descrierile Bunuriloe si Seviciilor, asa cum sunt precizate in Comanda si in emailul de confirmare a comenzii expediat de catre Vanzator dupa confirmarea telefonica. 
Drepturile consumatorilor sunt prevazute in Legea nr. 449/2003 din 12.11.2003, privind vanzarea produselor si garantiilor acestoa, publicata in Monitorul Oficial, Partea I nr.812 din 18.11.2003, in special in art.9-14 si nu sunt afectate prin acesti Termeni si Conditii.

I. 
Descrierea procesului de vanzare/achizitie pentru site-ul www.ocean.ro

Principalul rol al site-ului www.ocean.ro este de informare a potentialilor cumparatori asupra produselor pe care le pot achizitiona sau a serviciilor pe care OCEAN le poate presta.

Prin lansarea unei comenzi pe site, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (e-mail, SMS. telefon, site), prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile de pe site, este de acord ca site-ul poate prezenta erori de pret sau de scriere si ca acea comanda lansata de client este obligatoriu a fi validata de catre Vanzator, in toate detaliile ei, printr-o discutie telefonica si prin transmiterea ulterioara discutiei telefonice a unui email de confirmare a facturii proforme. Emailul de confirmare nu este cel generat automat de catre platforma imediat dupa comanda, acesta fiind doar o confirmare a primirii solicitarii clientului. Emailul de confirmare este acel email transmis de OCEAN ulterior discutiei telefonice dintre consultantul OCEAN si client si care contine explicit detaliile tranzactiei.

In situatia in care Vanzatorul confirma explicit o comanda prin transmiterea unui email detaliat ce include un link catre Termeni si Conditii si prin emiterea unei facturi proforme care va include detaliat produsele, serviciile, conditiile, termenul de livrare, cantitatea si pretul acestora, acest lucru va implica o acceptare a termenilor comenzii de catre ambele parti, fara a necesita o confirmare de primire din partea Cumparatorului.
Atat Vanzatorul cat si Cumparatorul pot renunta la a primi/livra comanda oricand pe parcursul procesului de vanzare/achizitie, fara a fi necesara justificarea renuntarii la comanda si fara penalizari sau alte pretentii din partea Clientului/Vanzatorului, Cumparatorul putand face asta inca 14 zile calendaristice de la receptia produsului cu conditia nenegociabila de a nu-l fi montat. 
Exceptie de la posibilitatea de retur este situatia in care Cumparatorul comanda un produs personalizat. In acest caz doar Vanzatorul se poate retrage din contract, Cumparatorul neputand face acest lucru decat cu suportarea penalizarii pierderii avansului platit pentru mobila personalizata comandata. 
Dupa receptia produsului personalizat, Clientul nu mai poate face retur produsului.

In lipsa unei confirmari exprese din partea Vanzatorului, prezentele Termeni si conditii generale de vanzare vor sta la baza Contractului incheiat, in completarea acestora fiind Certificatul de Garantie emis de catre Vanzator, precum si documentele fiscale si de insotire ale marfii (factura de marfa/servicii/si/sau avizul de insotire a marfii).

Lipsa oricarui document (certificat de garantie/factura/aviz, samd) trebuie semnalate in maxim 2 zile lucratoare de la receptia efectuata de catre client a produselor comandate. 
Solicitarile ulterioare de astfel de documente vor ramane la latitudinea Vanzatorului daca le va onora sau nu.

Obiectul Contractului

Îl constituie vânzarea PRODUSELOR, în conformitate cu disponibilitatea stocului, termenului de livrare, prețul și caracteristicile menționate în confirmarea transmisă de Vânzător pentru validarea intentiei de comanda prin care Cumpărătorul și-a exprimat intenția de achiziție.

Comanda Clientului

Clientul se înregistrează în SITE pe baza unui user și a unei parole aleasa de el, selectează produsele, citeste Termeni si si Conditii, își exprima acordul cu Termenii și Condițiile site-ului www.ocean.ro, apoi apasă butonul „Adaugă în Coș.” În „Coșul meu”, clientul are posibilitatea să parcurgă lista produselor, să modifice cantitățile și să confirme intenția de cumpărare prin accesarea butonului „Finalizează comanda". Ulterior finalizării intentiei de comanda, clientul va primi în vederea validării acesteia, o confirmare scrisă din partea Vânzătorului, privind disponibilitatea, prețul și caracteristicile produselor respectiv a serviciilor comandate. Comanda clientului poate fi receptionata de catre Vanzator si telefonic, dar este obligatorie existenta unui email de confirmare de catre Vanzator  a acceptarii comenzii transmisa dupa discutia telefonica. Orice comanda va trece obligatoriu  printr-un filtru de validare telefonica atat a datelor inscrise in solicitarea de comanda, cat si a intentiei ferme de achizitie, urmat de o confirmare scrisa transmisa prin email de Vanzator cuprinzand detaliile tranzactiei.

Prețul Contractului

Îl constituie prețul vânzării Produselor cuprins în comanda validată prin confirmarea de către Vânzător. Cu toate acestea, www.ocean.ro  atenționează asupra faptului că există cazuri când, ca urmare a unor disfuncționalități ale SITE- ului sau erori, prețul afișat pe SITE poate să nu fie cel real. În aceste cazuri, Vânzătorul va informa Cumpărătorul asupra prețului corect, menționându-l în cuprinsul confirmării comenzii.

Modalități de plată

Prețul Contractului poate fi platit astfel, funcție de opțiunea clientului: plata in avans, plata online cu card (card personal sau al societății cumpărătoare, în condiții de deplină securitate, fără a fi perceput un comision suplimentar pentru tranzacții); ordin de plată (în baza facturii proforme emise de către Vânzător); numerar la livrare (plata va fi făcută în lei conform prețului Contractului și se va face la curier primindu-se chitanta de la acesta, document ce va contine datele de identificare ale curierului). Modalitatea de plată cu numerar la livrare nu este disponibilă pentru comenzi online a căror valoare cu TVA este mai mare de 5.000 lei pentru persoanele juridice și 10.000 lei pentru persoanele fizice, amenda pentru depasiri de limita fiind de 0,6% din valoarea sumei platite in plus, conform legislatiei in vigoare.
Modalitatea standard de plata a produselor de catre client este cu plata in avans. In anumite situatii putem accepta ca plata sa se faca la livrare, dar e doar decizia noastra cand optam pentru una sau alta din modalitatile de plata.

Livrarea Produselor - cum poate clientul intra in posesia produselor comandate. 

Modalitatea standard prin care clientul poate intra in posesia produselor comandate de pe www.ocean.ro este cea de ridicare de catre client a comenzii din punctele de ridicare OCEAN indicate pe site. (Centrul Logistic ACAJU)

Ca exceptie de la aceasta regula, clientul poate opta pentru a i se livra comanda la o adresa indicata de el in comanda, dar OCEAN poate sa renunte in orice moment la aceasta posibilitate in functie de posibilitatile sale si de politica sa din acel moment, indiferent de intelegerile anterioare.
 

Toate produsele Vânzătorului se livrează nemontate (cu excepția produselor realizate dintr-o singură componentă), în colete, pentru a putea fi transportate în siguranță.
Cumpărătorul are obligația să verifice din punct de vedere cantitativ și calitativ coletele, pe baza etichetării acestora, să desfacă și să verifice integritatea coletelor fragile precum și a componentelor fragile ambalate.
Verificarea numarului de colete din care e format produsul, a existentei componentelor produsului conform schitei de montaj, a eventualelor lipsuri sau deteriorari, verificarea materialului din care e realizat produsul, a texturii si a culorii se va face obligatoriu in ziua receptiei si inainte de asamblare. Daca clientul trece la asamblarea produsului fara a semnala Vanzatorului in scris pe email, ca este prezenta o problema, se va considera de catre Vanzator ca ori nu a existat vreo problema, ori ca Clientul a acceptat produsul asa cum este si montandu-l isi pierde dreptul ulterior de a mai solicita returul produsului indiferent de motiv.

Ca regula, clientul este cel care suporta cheltuielile de transport si in caz de returnare a comenzii, costul transportului (de livrare catre Client) este in sarcina clientului, conform art. 10 din OG  130/2000 care precizeaza ca,  consumatorul nu poate denunta unilateral urmatoarele tipuri de contracte, cu exceptia cazurilor in care partile au convenit altfel: „contracte de furnizare de servicii a caror executie a inceput, cu acordul consumatorului, inaintea expirarii termenului de 10 zile lucratoare prevazut la art. 7 aliniat 1’ precum si art. 13 alin (3) din OUG 34/2014 : „fara a aduce atingere alin. ( 1 ), profesionistul nu este obligat sa ramburseze costurile suplimentare in cazul in care consumatorul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard oferita de profesionist”.
Totodata, clientul intelege ca livrarea comenzii este parte a unui contract auxiliar de servicii de care beneficiaza la cererea sa: „contract auxiliar – un contract prin care consumatorul obtine produsele sau serviciile care fac obiectul unui contract la distanta sau al unui contract in afara spatiilor comerciale, iar aceste produse sau servicii sunt livrate, respectiv prestate de profesionist sau de o parte terta, pe baza unui acord intre partea terta respectiva si profesionist”. 
In cazul in care clientul opteaza sa nu isi ridice singur comanda din punctele de ridicare ale Vanzatorului, livrarea se va putea realiza in cel mai apropiat punct de adresa de livrare precizata de catre CLIENT in formularul de comanda, la care se poate ajunge cu mijlocul de transport al livratorului, Vanzatorul putand facilita modalitatea de livrare prin curier. Prin exceptie, livrarea se poate realiza, cand este posibil, si prin echipele de livrare OCEAN.

Termen de livrare - cat este intervalul de timp dintre momentul in care comanda este acceptata de catre Vanzator si pana la disponibilitatea ei in punctele de ridicare ale Vanzatorului.
Se va face o distinctie intre livrarea standard asigurata de OCEAN, care livrare standard este in punctele Vanzatorului de livrare/ridicare si livrarea la cererea clientului la o alta adresa, efectuata prin serviciile de curierat si facilitata prin intermediul OCEAN.
a) Termenul de livrare in punctele de ridicare OCEAN este de 2-10 zile lucratoare pentru produsele din stocul OCEAN si de maxim 120 de zile lucratoare pentru produsele care sunt in stoc furnizor/la comanda.

b) Termenul de livrare in apropierea destinatiei dorite de client se calculeaza ca fiind format din termenele de la punctul a, specifice pentru fiecare caz in parte (disponibilitate in stoc/ la comanda) la care se adauga perioada de timp in care livratorul reuseste sa faca livrarea. Acest interval de timp este asumat doar de catre client in momentul cand solicita OCEAN sa ii faciliteze prestarea de serviciu de livrare de catre un tert.

Prin livrare oriunde in Romania se va intelege orice adresa unde pot ajunge serviciile de curierat asigurate de ACAJU, acesta neputand organiza livrari in localitatile din Delta Dunarii, clientii din aceste localitati vor ridica produsul de la sediul curierului din Tulcea. 
Locul livrarii este cel mai apropiat loc de adresa de livrare specificata de client unde se poate ajunge cu un mijloc de transport. Livrarea se va considera efectuata langa masina de livrare, responsabilitatea transportului de la masina in locuinta revenindu-i Cumparatorului. Livratorul ACAJU nu poate asigura transportul pana in locuinta, rolul lui este de a ajuta la descarcarea produsului din mijlocul de transport, fara a face vreo alta activitate de livrare manuala. Clientul este singurul responsabil de manevrarea produsului de la mijlocul de transport al livratorului pana la locul unde vrea sa duca produsul din comanda.

Vânzătorul va anunța Clientul cu privire la termenul estimat de finalizare a livrării. Dacă termenul de livrare este modificat de către producător, ori de către alte entități implicate pe traseul de aprovizionare, cum ar fi non-limitativ: autorități vamale, agenți vamali, transportatori, etc., acesta va informa de îndată Clientul cu privire la modificarea intervenită (excepție prevăzută de art. 18 din O.U.G. nr. 34 /2014, alin. 1).

Vânzătorul, în cazul în care nu poate executa Contractul motivat de faptul că produsul sau serviciul nu este/nu mai este disponibil, va informa Clientul despre aceasta indisponibilitate, urmând ca eventualele sume de bani achitate de către Client pentru produsul sau serviciul indisponibil să fie rambursate în termen de maximum 14  zile calendaristice calculate din momentul anuntarii acestuia, fara ca Clientul sa aiba dreptul la despagubiri sau alte cerinte suplimentare.

Termenele de livrare pot fi modificate unilateral de către Vânzător în cazul în care acestea sunt afectate de întârzieri ale transportului datorate unor situații mai presus de puterea de control a Vânzătorului, de decizii ale producătorilor ori de intervenția autoritatilor.

Cumpărătorului, la cererea acestuia, modul de utilizare și funcționare a produselor cumpărate, prin scheme și instrucțiuni de montaj.

În cazul în care Vânzătorul primește informații eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, a respingerii de către banca emitentă a cardului sau a tranzacției, a invalidării tranzacției de către procesatorul de carduri, a amânării de către Cumpărător a termenului de livrare stabilit, Vânzătorul își rezervă dreptul de a denunța unilateral contractul, fără ca acest lucru să se considere o încălcare a Contractului. Livrarea se va putea face si direct de catre Furnizorii/Partenerii Vanzatorului. Acestia vor factura in nume propriu si vor incasa banii prin intermediul curierului, pretul de livrare al produsului si valoarea produsului trebuind insa sa fie identice cu cele comunicate pe site-ul Vanzatorului. Tot Furnizorii vor putea prelua produsele in garantie pentru remediere sau in cazul returului nemotivat in termenul legal. Vanzatorul poate sa isi desfasoare activitatea in 3 modalitati iar Clientul este de acord cu toate 3, niciun drept legal nefiindu-i afectat de aceste modalitati:
- poate factura direct clientului produse din stoc sau la comanda
- poate colecta comenzi in urma activitatii de marketing pe care o desfasoara si sa le transmita unui furnizor/partener care va face toata activitatea logistica, va factura produsele catre client, va facilita livrarea, va incasa si isi va asuma rezolvarea reclamatiilor, Vanzatorul primind un comision pentru aceasta activitate
- poate colecta comenzi in urma activitatii de marketing pe care o desfasoara si sa le transmita unui furnizor/partener care va face toata activitatea logistica dar acesta va factura produsele catre Vanzator iar factura catre client va fi emisa de Vanzator, furnizorul/partener facilitand doar sortarea/livrarea si eventual returul produsului.
Clientul accepta ca este informat si este de acord ca datele sale sa fie transmise de Vanzator catre furnizor/partener in conditii de siguranta pentru derularea procesului de comanda.

Mentionam ca produsele noastre se livreaza prin intermediul departamentului de logistica al firmei SC. ACAJU.SRL, aceasta ocupandu-se de gestionarea fluxului de marfuri dintre site-ul nostru si client. Astfel, factura fiscala, certificatul de garantie si orice eventuala sesizare cu privire la produsele livrate vor fi emise, respectiv solutionate de catre ACAJU SRL.

Prin livrare oriunde in Romania se va intelege orice adresa unde pot ajunge serviciile de curierat, acesta neputand organiza livrari in localitatile din Delta Dunarii, clientii din aceste localitati putand ridica produsul de la sediul curierului din Tulcea.
Termenul estimativ pentru livrarea produselor este precizat pentru fiecare produs in parte in functie de disponibilitatea acestuia. Termenul estimativ nu este un termen ferm de disponibilitate/livrare, el se bazeaza pe istoricul anterior de livrare. Termenul ferm asumat este de maxim 90 de zile calendaristice.

Prin acceptarea si efectuarea comenzii/platii, clientul confirma ca i-au fost aduse la cunostinta detaliile despre livrare, termen de livrare s.a.
Livrarea oferita de noi prin firmele de curierat se realizeaza in mod standard pana in cel mai apropiat loc de locuinta unde poate ajunge masina curierului, cu obligatia clientului de a verifica coletele din punct de vedere al aspectului exterior in prezenta curierului. Nu oferim serviciul de livrare cu verificare, ceea ce consta in faptul ca nu oferim posibilitatea de a desface coletele in strada. 
Cumparatorul poate face retur produsului si va primi suma achitata pentru produs sau poate solicita inlocuirea produsului cu un alt produs, situatie in care trebuie solicitat acceptul Vanzatorului, ca acesta poate onora acest schimb.
In acest caz, clientul este cel care suporta cheltuielile de transport si in caz de returnare a comenzii, costul transportului este in sarcina clientului, conform art. 10 din OG 130/2000 care precizeaza ca"consumatorul nu poate denunta unilateral urmatoarele tipuri de contracte, cu exceptia cazurilor in care partile au convenit altfel: "contracte de furnizare de servicii a caror executie a inceput, cu acordul consumatorului, inaintea expirarii termenului de 10 zile lucratoare prevazut la art.7 aliniat 1" precum si art.13 alin (3) din OUG 34/2014: "fara a aduce atingere alin.(1), profesionistul nu este obligat sa ramburseze costurile suplimentare in cazul in care consumatorul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard oferita de profesionist".
Clientul intelege ca la solicitarea unei inlocuiri de produs, va trebui sa accepte termenii de livrare specifici acelui produs, procesul de cumparare reluandu-se.
Livrarea comenzilor indiferent de valoarea lor este efectuata contracost, cu exceptia produselor aflate in promotie de transport gratuit si semnalizate corespunzator.
Toate documentele legale/comerciale (facturi/certificate de garantie/avize, samd) se vor transmite, in functie de caz, in plicul cu awb-ul de la curier/prin persoanele ce insotesc transportul/prin email sau se ridica de la sediul OCEAN. Daca acestea sau vreunul din ele lipsesc, clientul poate solicita o copie dupa acestea in termen de 2 zile lucratoare de la receptia produsului de catre acesta. Daca se depaseste acest interval de timp, va ramane la latitudinea Vanzatorului daca, cand si cum transmite un duplicat dupa acestea.

Tarife de livrare - Nu includem in pret tarifele de livrare, in schimb negociem intens cu prestatorii de servicii pentru a oferi clientilor un cost de livrare cat mai scazut.
 La OCEAN, tarifele de livrare se calculeaza in functie de kilogramele fiecarui produs si o buna parte din cost este de regula subventionat de OCEAN. Tariful de transport este unul modic raportat la greutatea coletelor si va apare in cosul de cumparaturi, inainte de finalizarea comenzii. Tarifele se calculeaza/fiecare produs si sunt urmatoarele:- produs cu greutatea intre 0,1 si 1 kg: 19 lei - produs intre 1,1 si 3 kg: 39 lei (comparati ca exemplu cu o carte a carei cost de transport poate fi intre 20 si 40 de lei), produs intre 3,1 si 10 kg: 49 lei, intre 10.1 si 30 kg: 59 lei, intre 30.1 si 60 kg: 69 lei, intre 60.1 si 100 kg: 99 lei, intre 100,1 si 200 kg: 149 lei, intre 200.1 si 300 kg: 199 lei, intre 300.1 si 400 kg: 249 lei, peste 400.1 kg: 299 lei, indiferent de destinatia de pe teritoriul Romaniei.

*Preturile de mai sus sunt valabile oriunde in Romania unde se poate ajunge cu masina curierului Ocean.ro. Pretul este mentionat pe site, in cosul de cumparaturi, inainte de finalizarea comenzii.

La produsele care nu sunt in stoc, termenul de livrare este doar estimativ si este comunicat pe baza istoricului de livrare la acel produs. Datorita pandemiei si a necunoscutelor ce pot aparea pe intreg lantul de aprovizionare, termenul ferm asumat de catre OCEAN.ro este 90 de zile lucratoare.
Insa, in 99,999 % din cazuri, termenul de livrare real este cel estimat la fiecare produs.

Montajul Produselor

Va fi asigurat de catre Client, pretul montajului neintrand in pretul produsului. Astfel. clientul are posibilitatea sa faca o economie consistenta, montandu-si singur produsele. Produsele au fost create pentru a fi montate usor de catre neprofesionisti.

II. Politica de returnare

Potrivit legislației în vigoare, in cazul achizitiilor online, Cumpărătorul are dreptul să notifice în scris Vânzătorului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului cu suportarea cheltuielilor de returnare de catre client.

Nu se accepta pentru returnare produsele montate sau care prezinta modificari fizice (fisuri, zgarieturi, corodari, decolorari, deformari, ruperi, desprinderi, etc). 
Clientul este informat asupra faptului că, în cazul în care produsele a căror returnare prezintă urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri mecanice, accesorii lipsă, certificate de garanție lipsă, Vânzătorul își rezervă dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă din valoarea produsului, sumă ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse. In cazul efectuarii unui retur, banii se vor inapoia in contul bancar al clientului in termen de 14 zile calendaristice din momentul receptionarii produsului de catre Vanzator, conform legii in vigoare.  Mentionam ca in cazul in care suma este returnata in contul bancar din care s-a efectuat plata, contul ar putea fi debitat cu intarziere, care poate varia in functie de banca (intre 2 si 5 zile lucratoare). Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ alte servicii (ex. transportul initial).

Returul se face insotit de factura produsului, alaturi de certificatul de garantie. Produsele trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost receptionate de cumparator, sa nu fie utilizate. 

ATENTIE! In cazul promotiile in care s-au oferit produse gratuite, returul se accepta astfel:

  1. In conditiile in care se returneaza si cadoul primit. 

  2. In conditiile in care din valoarea comenzii se va scadea valoarea cadoului primit (daca acel cadou nu poate fi returnat de catre client din diverse motive). 

Clientul insa nu va suporta costurile directe legate de returnarea produselor, desi legea prevede aceasta obligatie, costurile de retur fiind suportate de catre Vanzator.

Clientul este responsabil doar în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea defectuoasa a acestora.
Livrarea este un serviciu distinct ce comportă opțiunea Cumpărătorului de a-i fi livrata comanda prin curier și plata unui preț. Livrarea nu este un serviciu standard. 
Sunt exceptate de la exercitarea dreptului de retur produsele realizate după specificațiile și instrucțiunile Cumpărătorului sau personalizate distinct pentru acesta, fiind considerate astfel toate produsele care la momentul efectuarii comenzii de catre client nu se aflau in stocul Vanzatorului.
Dacă alegi rambursarea sumei plătite la cumpărare și produsul returnat îndeplinește condițiile de retur, îți vom returna banii în contul specificat de tine în formularul de retur sau pe card, dacă ai plătit online. Banii vor fi vizibili în contul sau pe cardul tău în maximum 14 zile calendaristice. Se returneaza doar banii platiti pe produs, nu se returneaza banii pe serviciile platite (exemplu: livrare, manipulare, montaj, samd).

RETUR GRATUIT

Conform legii, cheltuielile de returnare a produsului sunt in sarcina exclusiva a clientului. La Ocean insa returul va fi suportat de catre Ocean! :)
Puteti sa va retrageti din contract printr-o declaratie neechivoca, utilizand una din urmatoarele metode: telefonic, SMS, e-mail. Returnarea produsului poate fi efectuata prin urmatoarele metode: ramburs prin acelas serviciu de curierat ce v-a livrat produsul sau predare personala la depozitul Acaju, departamentul nostru de logistica
IMPORTANT:
Perioada de retur de 14 zile calendaristice stabilita de legiuitor a Ocean.ro nu constituie perioada de folosire a produsului, asa ca acesta NU POATE FI UTILIZAT! Aceasta perioada a fost gandita de legiuitor ca un timp de testare a produsului de catre clienti intr-un mod similar celui din magazin.
Exemplu de returnat produs prin curier: 
Pasii de urmat pentru returnarea unui produs ramburs:
1. Trebuie sa sunati la Ocean, la 0311.300.299, sa ne transmiteti ca vreti sa returnati produsul sau sa dati un email la suport@acaju.ro sau comenzi@ocean.ro
2. Ambalati produsul intr-o maniera identica modului in care l-ati primit, astfel incat sa fie livrat in conditii optime, sa fie protejat de lovituri. In cazul saltelelor acestea trebuie sa fie in ambalajul original, nedesfacut.  Vom refuza sa primim produsul inapoi daca acesta ajunge neambalat sau ambalat necorespunzator si a fost deteriorat din acest motiv!
3. Fotografiati produsul ambalat si ne transmiteti imaginile care confirma ca produsul este pregatit pentru ridicare de catre curier.
4. Ocean va contacta curierul agreat si va transmite catre dumneavoastra data la care curierul se va prezenta la dumneavoastra si va vom da un contact.
5. La data si la ora fixata impreuna cu curierul, trebuie sa aveti produsul in fata portii/cladirii in care locuiti, daca se poate ajunge cu masina curerului acolo, daca nu in cel mai apropiat loc unde curierul poate ajunge cu vehiculul de transport.
5. Completati si adaugati in colet formularul de retur.

6. Date returnare:

  • Adresa: Vaslui, strada Fabricii, nr.4 (Strada Oborului)

  • Adresa de mail: suport@acaju.ro

  • Telefon: 0311.300.299

  • Program de lucru : Luni-Vineri 08.00-17:00 ; Sambata - Duminica: Liber

Puteti alege un alt produs in schimb sau puteti solicita sa vi se returneze banii. Daca optati pentru primirea banilor inapoi, acestia se pot returna astfel:
-         daca plata a fost ramburs la curier, se returneaza intr-un cont bancar. Trebuie sa trimiteti un e-mail pe adresa: comenzi@ocean.ro sau suport@acaju.ro unde sa scrieti contul bancar si numele titularului de cont.
-         daca plata a fost efectuata online cu cardul sau online cu card bancar in rate fara dobanda, banii se returneaza in acelasi cont din care ati efectuat plata.
-         daca dumneavoastra veniti la sediul nostru pentru a face retur produsul, returnarea banilor se va face in contul comunicat; trebuie sa trimiteti un email la comenzi@ocean.ro sau suport@acaju.ro unde sa scrieti contul bancar si numele titularului de cont.
Mentionam ca in cazul in care suma este returnata in contul bancar din care s-a efectuat plata, contul ar putea fi debitat cu intarziere, care poate varia in functie de banca (intre 2 si 5 zile lucratoare). Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ alte servicii (ex. transportul initial).
Produsul va fi returnat impreuna cu o copie de pe factura de achizitie si certificatul de garantie in original (in cazul in care pe certificat sunt mai multe produse, se va returna o copie de pe acesta).
In eventualitatea in care produsul achizitionat prezinta vicii de fabricatie sau este listat pe site cu informatii incorecte, acesta va fi inlocuit pe loc cu un produs nou, identic sau similar, cu conditia notificarii in scris a S.C.TRAINICMOB.R.L. in termenul indicat , respectandu-se conditiile de returnare de mai sus. In cazul in care nu este posibila inlocuirea bunului cu un altul, se va returna contravaloarea bunului, conform conditiilor aratate mai sus.
Inlocuirea pe loc a unui produs cu defectiuni sau care nu corespunde caracteristicilor de pe site este valabila doar in situatia in care produsul este in stocul Ocean iar clientul opteaza pentru varianta standard de punere a produsului la dispozitie de catre Ocean, respectiv ridicarea produsului de catre client din punctele de ridicare Ocean. Daca produsul nu e in stoc, clientul poate opta pentru a astepta un produs nou, cu un termen de asteptare similar unei comenzi noi, acesta fiindu-i livrat dupa ce a returnat produsul reclamat, sau il poate returna si solicita contravaloarea acestuia sau il poate repara si vanzatorul sa ii plateasca reparatia sub forma de reducere oferita la produs, dupa ce anterior s-au inteles asupra contravalorii reparatiei.

Clientul este de acord ca netrimiterea fotografiilor cu reperul/produsul neconform ambalat intr-o maniera identica modului in care a fost receptionat, intr-un termen de cel mult 3 zile calendaristice de la data stabilirii de comun acord a modalitatii de solutionare, duce la anularea solicitarii de returnare si inchiderea sesizarii pe motiv de necolaborare. Daca se mai incadreaza in termenul legal de solutionare, va putea face o noua sesizare care se va supune acelorasi reguli ca mai sus. Fotografiile trebuie trimise la adresa de email suport@acaju.ro
Acest termen de maxim 3 zile este necesar pentru solutionarea sesizarii in termenul legal de 15 zile calendaristice.

Conditii generale pentru returul produselor:  

  • Returul produsului este GRATUIT. Returul produsului trebuie realizat doar cu curierul trimis de catre Ocean sau Acaju-departamentul nostru de logistica . Daca trimiti produsul printr-o alta modalitate decat curierul agreat de noi, vei suporta costurile de transport.

  • Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit.

  • Nu acceptam produse asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.

  • Returul se face în ambalajul original, cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul.

  • Dacă produsele de returnat au fost însoțite de eventuale cadouri, trebuie returnate și acestea.

  • Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.

  • In cazul mobilierului tapitat (canapele, coltare, fotolii, paturi tapitate) nu se accepta ca reclamatii dimensiunile neconforme + - 5 cm. Cei 5 cm in plus sau in minus sunt considerati o toleranta normala.

  • Rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile calendaristice de la receptia produsului in depozitul Acaju de unde a fost livrat.

III. Garanție și Service

  1. Vânzătorul asigură și garantează conformitatea bunurilor achiziționate precum și eventualele vicii ascunse, declarând pe propria răspundere că produsele comercializate nu pun în pericol viața, sănătatea, securitatea muncii, nu produc un impact negativ asupra mediului și sunt în conformitate cu Ordonanța nr. 20/2010 privind stabilirea unor măsuri pentru aplicarea unitară a legislației Uniunii Europene care armonizează condițiile de comercializare a produselor, documentația de execuție a fabricantului și standardelor românești.

  2. Vânzătorul se angajează să livreze produsul conform cu descrierea din cadrul site-ului www.ocean.o . Produsul este considerat neconform dacă nu are aceleași calități precum este descris în cadrul www.ocean.ro sau dacă nu are calitățile și caracteristicile înscrise în factură. Răspunderea Vânzătorului este angajată dacă lipsa de conformitate a produsului apare într-un termen de 2 ani calculat de la data livrării și dacă Cumpărătorul informează Vânzătorul despre apariția lipsei de conformitate în termen de 2 zile de la data la care a constatat-o. În cazul în care la livrare se constată o lipsă de conformitate a unui produs din factură, Cumpărătorul are dreptul de a cere repararea într-o perioadă rezonabilă sau înlocuirea produsului. Dacă aceste operații nu sunt posibile, Cumpărătorul are dreptul de a cere să beneficieze de o reducere corespunzătoare a prețului sau de rezilierea contractului privind acel produs neconform. Cumpărătorul este obligat să anunțe lipsa din colet a unei componente înainte de începerea montajului și să păstreze etichetele și conținutul coletului în starea în care le-a primit în vederea verificării și înlocuirii. Vânzătorul nu își asumă nicio răspundere pentru execuția și consecințele serviciilor de montaj și instalare executate de terți, atunci când produsul a fost deteriorat sau nu au fost respectate instrucțiunile producătorului.  Cumpărătorul este de acord cu faptul că produsele din materiale naturale precum pielea, lemnul masiv, furnir, nu pot fi fabricate identic din punct de vedere al texturii, nuanțelor de culoare pe diferite suprafețe și a particularităților aparente pe material. Cumpărătorul este de acord cu faptul că produsele din lemn masiv pot prezenta mici crăpături sau noduri în funcție de natura lemnului sau că pot apărea în timp mici crăpături funcție de condițiile în care sunt păstrate produsele - la temperaturi situate în afara intervalului 18-30 de grade Celsius și umiditate ridicată. Acestea nu sunt considerate defecte de calitate.

  3. Vânzătorul acordă garanţie care începe de la data livrării produselor astfel: mobilier și decorațiuni – 2 ani (pentru deficiențe calitative). Dacă durata medie de utilizare a produselor este mai mică de 2 ani, garanția se reduce la durata de utilizare. În această perioadă, dacă deficiențele nu sunt imputabile Cumpărătorului, Vânzătorul își asumă responsabilitatea reparării sau înlocuirii produsului pe cheltuiala sa. După efectuarea livrării, Cumpărătorul nu mai poate invoca deficiențe cantitative sau deficiențe pe care, în mod rezonabil, nu putea să nu le vadă la momentul livrării (ciobituri, zgârieturi, rosături, fire trase, componente îndoite, pete de murdărie etc.). Spargerea produselor sau componentelor din sticlă sau zgârierea produselor după recepție sunt riscuri asumate integral de Cumpărător.

  4. Orice reclamație va fi însoțită de factura de marfă și certificatul de garanție. În termenul de garanție Cumpărătorul are dreptul de a cere repararea gratuită, într-o perioadă rezonabilă sau înlocuirea produsului cu deficiențe calitative, dacă aceste deficiențe nu sunt cauzate de nerespectarea de către Cumpărător a instrucțiunilor de utilizare și întreținere. În funcție de disponibilitatea producătorului și de locul unde a fost fabricat produsul, Vânzătorul își va impune să repare sau să înlocuiască produsul, pe durata garanției într-un termen maxim de 15 zile.

  5. Produsul înlocuit beneficiază de aceeași garanție ca și un produs nou. Defectele apărute în termenul de garanție ca urmare a unor vicii ascunse, confirmate prin expertize tehnice de către un serviciu specializat se repară gratuit.

  6. Montajul produselor de către Vânzător la sediul indicat de Cumpărător nu fac obiectul facturii ce conține produsele și nu sunt incluse în prețul plătit de Cumpărător. Tarifele serviciilor sunt afișate pe site atunci cand sunt disponibile. În perioada până la data livrării, indiferent de achitarea parțială sau integrală a comenzii, produsele sunt în proprietatea Vânzătorului, până la livrarea efectivă a acestora. Livrarea efectivă este confirmată prin semnătura de primire pe documentul de transport furnizat de curier.

  7. Încărcarea inegală a dulapurilor cu obiecte sau mișcarea lor din loc pot să deregleze ușile sau sertarele. În lipsa unei alte specificații, încărcarea maximă pe polița este de 7kg. Tasarea umpluturilor (burete, latex, altele) și întinderea pielii sau stofei (la canapele și saltele) precum și mătuirea sau, după caz, lustruirea produselor, toate acestea produse în timp, ca urmare a uzurii într-o utilizare normală nu sunt considerate defecte. În primele 3 luni de utilizare, spuma poliuretanică folosită la umplerea pernelor la canapele și la saltele se va tasa ușor după care se va stabiliza complet, de aceea este normală apariția unor cute ale tapițeriei. Buretele se poate tasa în timpul transportului de aceea este necesară o modelare a umpluturii din perne prin baterea ușoară a acestora.
    Nu se acorda garantie pentru produsele de tapiterie (canapele, fotolii, paturi tapitate, saltele), daca materialul de acoperire al acestuia prezinta urme de murdarie, par de la animalele de companie si va prezenta mirosuri deranjante sau urme de mucegai sau diverse pete, materialul a fost agatat, zgariat, ciupit, taiat, ars.

  8. Deși este asistat în procesul de vânzare de angajații Vânzătorului, Cumpărătorului îi revine întreaga răspundere privind alegerea formei, confortului, stilului, culorii, dimensiunilor, materialelor, finisajelor, precum și locul unde urmează a fi instalat produsul.

  9. Orice notificare adresată de una dintre parti celeilalte, este valabil îndeplinită dacă va fi transmisă în scris la adresa prevăzută în partea introductivă a facturii. Schimbarea adresei nu poate fi opusă părților dacă ea nu a fost comunicată în scris. În cazul notificării pe cale poștală, aceasta va fi transmisă prin scrisoare recomandată cu confirmare de primire și se consideră primită de destinatar la data menționată de oficiul poștal primitor pe această confirmare. Orice eveniment imprevizibil și inevitabil, independent de voința părților, care împiedică în parte sau în totalitate îndeplinirea obligațiilor contractuale, va fi considerat că un caz de forță majoră. Partea care invocă forța majoră și care o va aduce la cunoștință celeilalte părți contractante în cel mult 7 zile de la apariția cazului de forță majoră invocat, va fi exonerată de obligațiile sale dar numai în măsura și exclusiv pentru perioadă pentru care forța majoră se aplică. Orice eventuale neînțelegeri care apar între părți cu privire la executarea sau interpretarea comenzii care nu vor putea fi soluționate pe cale amiabilă, vor fi soluționate de instanțele judecătorești de drept comun ale Municipiului Vaslui de la sediul social al Vânzătorului conform cu legislația în vigoare în România.

Pentru orice categorie de produse sunt strict interzise: 

  • dezambalarea folosind obiecte tăioase sau dure; 

  • tăierea sau zgârierea materialelor; 

  •  frecarea de alte suprafețe sau cu substanțe (soluții de curățare) abrazive; 

  •  folosirea sau păstrarea produselor în medii umede sau la temperaturi sub 0 grade Celsius precum și în medii cu variații de temperatură; 

  • așezarea produsului lângă surse de căldură (distanța de gardă este de 1m) în afară mobilierului de bucătărie proiectat în acest scop; 

  • folosirea produselor de curățare care conțin acizi, petrol, gaz, detergenți, solvenți chimici sau alcool (orice soluție trebuie încercată întâi pe o suprafață mică, ascunsă); 

  • deshidratarea pielii (fără hidratare pielea se usucă și crapă); 

  • udarea produselor (curățați cu o cârpă ușor umezită într-o soluție de apă cu săpun -50% apă, 50% săpun lichid pH neutru - apoi ștergeți imediat cu o cârpă uscată); 

  • împingerea mobilierului (mobilierul demontabil trebuie demontat); 

  • roluirea, îndoirea sau curbarea saltelelor la transport și manipulare; 

  • folosirea mobilierului în alt scop decât cel pentru care a fost proiectat.

Atenționări privind siguranța utilizării pieselor de mobilier

Ne dorim ca acasă să fie pentru voi un loc sigur, fără riscuri și griji în ceea ce privește siguranța copiilor. Accidentele casnice în care sunt implicați copiii pot avea loc la cea mai mică clipă de neatenție, însă pot fi prevenite cu succes printr-o pregătire serioasă a amenajării. 
Pentru a evita căderea pieselor de mobilier și accidentele aferente acestora, recomandăm prinderea mobilierului în perete. Printre măsurile pe care le puteți lua pentru asigurarea mobilierului, se numără și distribuirea corectă a obiectelor în sertare. Pentru un bun echilibru al piesei de mobilier, obiectele grele trebuie să fie așezate în sertarele de jos și nu în cele de sus sau pe suprafața acesteia. De asemenea, se impune evitarea situațiilor în care cei mici se joacă cu piesele de mobilier, agațându-se de sertare, uși sau polițe.

  1. Instrucțiuni privind utilizarea și întreținerea tapițeriilor la mobilierul tapițat. Pentru a prelungi durata de utilizare a canapelei voastre nu săriți, nu vă aruncați, nu vă așezați pe brațe, nu trageți de perne, nu împingeți, ci ridicați-o de la bază. La montarea picioarelor canapeaua se va așeza pe spate, se vor strânge ferm picioarele apoi se va așeza în poziție ridicând-o. 

  • ștergeți săptămânal canapeaua cu o cârpă moale uscată (pielea) sau cu o perie de haine (stofa); 

  • hidratarea pielii se face la fiecare 2 luni cu soluții speciale încercate în prealabil; 

  • nu expuneți produsele la radiații solare directe; 

  • păstrați produsul în limite normale de umiditate și temperatură; 

  • după ce ați probat soluția de curățare, curățați fără să frecați, treceți ușor cu cârpa; 

  • urmele de murdărie, lichide, grăsimi corporale se șterg întâi cu o cârpă uscată apoi cu soluția descrisă anterior; 

  • probați curățarea urmelor vizibile cu o gumă de șters creionul; 

  • urmele de gumă de mestecat se îndepărtează râcâindu-le cu cuburi de gheață puse într-un săculeț de nylon;  tapițeriile de stofă și husele se pot curăța doar chimic, în centre specializate; 

  • saltelele se răsucesc în același plan în fiecare lună, iar la 6 luni se întorc pe cealaltă față. Excepție fac saltelele proiectate pentru a fi utilizate pe o singură parte, care se vor răsuci lunar în același plan; 

  • recomandam așezarea saltelelor pe somiere cu lamele elastice sau tapițate care să permită aerisirea. 

  • Garanțiile comerciale nu afectează garanția legală privind conformitatea produsului, conform legii 449/2003.

IV. Cesionarea și Subcontractarea

Vânzătorul poate cesiona și/sau subcontracta o terță parte pentru servicii aferente onorării Comenzii, cu informarea Clientului, nefiind necesar acordul acestuia.

V. Forță majoră

Nici una dintre părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare este datorată unui eveniment de forță majoră, în conformitate cu legislația în vigoare.

VI. Legea aplicabilă - Jurisdicția

Informare
Site-ul https://www.ocean.ro/ este proprietatea companiei TRAINIC MOB SRL  – RO19503429, J37/806/2006, cu sediu social in Vaslui, str. Petru Rares, 264, sc.B, ap.1, parter, punct de lucru in Vaslui, strada Petru Rares, 35.

În cazul în care aveți orice solicitare referitoare la procesul de vanzare, precum si la produsele și serviciile OCEAN disponibile online, ne puteți contacta la telefon 0311.300.299, de luni pana vineri, in intervalul orar 08:00 - 17:00.

Prin utilizarea site-ului https://www.ocean.ro/ sau al oricărui alt serviciu și/sau produs oferit, se consideră că ați citit, înțeles și acceptat integral termenii și condițiile de utilizare ale site-ului. https://www.ocean.ro/ se supune legilor din România.

Gazda Vânzătorilor este TRAINIC MOB SRL  – RO19503429, J37/806/2006, cu sediu social in Vaslui, str. Petru Rares, 264, sc.B, ap.1, parter, punct de lucru in Vaslui, strada Petru Rares, 35.
Gazda Vânzătorilor depune toate eforturile pentru a mentine actuale si corecte informațiile expuse pe site. Pot insa exista erori cu privire la aceste informații, asa ca societatea precizează că imaginea produselor are doar caracter informativ; unele caracteristici sau prețul produselor prezentate pe site, pot fi modificate fără preaviz sau pot conține erori de operare. Totodata, din considerente legate de spațiu si posibilitatile tehnice ale site-ului, uneori descrierile produselor pot fi incomplete, dar societatea cauta sa expuna informatiile cele mai relevante. Ne cerem scuze pentru eventualele erori de informare și vă rugăm să le semnalați orice potențială eroare la Relații Clienți 0311300290 (tasta 3), comenzi@ocean.ro/suport@acaju.ro

CONTRACTUL este supus legii române. Eventualele litigii apărute între Vânzător și Cumpărător se vor rezolva pe cale amiabilă sau, daca e cazul, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești române competente din Vaslui.

Descrierea serviciului

https://www.ocean.ro/ a fost realizat pentru a oferi utilizatorilor servicii de informare, în mod gratuit, asupra produselor și serviciilor practicate de OCEAN, tuturor celor care accesează https://www.ocean.ro/.   https://www.ocean.ro/ poate derula în orice moment campanii publicitare și/sau promoții, în orice secțiune din site. Campaniile și promoțiile derulate de https://www.ocean.ro/ nu necesită acordul vizitatorilor sau utilizatorilor site-ului. Spațiile și dimensiunea campaniilor publicitare și promoțiilor nu necesită acordul vizitatorilor și poate fi schimbat oricând fără a necesita anunțarea prealabilă.

Drepturi de autor

Conținutul site-ului este proprietatea https://www.ocean.ro/ și a companiilor partenere care vor fi citate ca sursă de conținut și nu poate fi preluat, difuzat, vândut sau revândut decât cu acordul scris al https://www.ocean.ro/. În cazul în care doriți să preluați orice tip de conținut de pe https://www.ocean.ro/, ne puteți contacta pe adresa comenzi@ocean.ro. https://www.ocean.ro/ își rezervă dreptul de a modifica sau de a adăuga noi reguli și restricții în ceea ce privește conținutul site-ului, în orice moment. https://www.ocean.ro/ își rezervă dreptul de a modifica sau actualiza orice serviciu sau drept de utilizare al oricărui serviciu, în orice moment fără un anunț prealabil. Utilizatorii nu vor modifica nicio parte din acest site în afară de ceea ce este necesar pentru utilizarea corespunzătoare a site-ului cu scopul în care a fost creat. Astfel, în zonele din site care permit adăugarea conținutului de către utilizatori, respectiv zona de comentarii, aceștia vor introduce pe site doar conținut legal și moral, iar deținătorul își rezervă dreptul de a modera / cenzura comentariile.
Utilizarea cookie-uri
Pentru a afla mai multe despre modalitatea de interacțiune cu website-ul nostru vă rugăm să accesați Politica despre Cookies.

Regulamente Campanii si Concursuri

Aceasta sectiune este dedicata regulamentelor de campanie organizate pe www.ocean.ro si concursurilor cu premii organizate pe www.ocean.ro si prin intermediul platformelor de comunicare online.

Vezi aici regulamentul Promotiei lunii curente

Vezi aici regulamentul Campaniei voucher