Potrivit legislației în vigoare, in cazul achizitiilor online, Cumpărătorul are dreptul să notifice în scris Vânzătorului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului cu suportarea cheltuielilor de returnare de catre client.

Nu se accepta pentru returnare produsele montate sau care prezinta modificari fizice (fisuri, zgarieturi, corodari, decolorari, deformari, ruperi, desprinderi, etc). 

Clientul este informat asupra faptului că, în cazul în care produsele a căror returnare prezintă urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri mecanice, accesorii lipsă, certificate de garanție lipsă, Vânzătorul își rezervă dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă din valoarea produsului, sumă ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse. In cazul efectuarii unui retur, banii se vor inapoia in contul bancar al clientului in termen de 14 zile calendaristice din momentul receptionarii produsului de catre Vanzator, conform legii in vigoare.  Mentionam ca in cazul in care suma este returnata in contul bancar din care s-a efectuat plata, contul ar putea fi debitat cu intarziere, care poate varia in functie de banca (intre 2 si 5 zile lucratoare). Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ alte servicii (ex. transportul initial).
Returul se face insotit de factura produsului, alaturi de certificatul de garantie. Produsele trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost receptionate de cumparator, sa nu fie utilizate. 

ATENTIE! In cazul promotiile in care s-au oferit produse gratuite, returul se accepta astfel:

  1. In conditiile in care se returneaza si cadoul primit. 

  2. In conditiile in care din valoarea comenzii se va scadea valoarea cadoului primit (daca acel cadou nu poate fi returnat de catre client din diverse motive). 

Clientul insa nu va suporta costurile directe legate de returnarea produselor, desi legea prevede aceasta obligatie, costurile de retur fiind suportate de catre Vanzator.

Clientul este responsabil doar în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea defectuoasa a acestora.
Livrarea este un serviciu distinct ce comportă opțiunea Cumpărătorului de a-i fi livrata comanda prin curier și plata unui preț. Livrarea nu este un serviciu standard. 
Sunt exceptate de la exercitarea dreptului de retur produsele realizate după specificațiile și instrucțiunile Cumpărătorului sau personalizate distinct pentru acesta, fiind considerate astfel toate produsele care la momentul efectuarii comenzii de catre client nu se aflau in stocul Vanzatorului.
Dacă alegi rambursarea sumei plătite la cumpărare și produsul returnat îndeplinește condițiile de retur, îți vom returna banii în contul specificat de tine în formularul de retur sau pe card, dacă ai plătit online. Banii vor fi vizibili în contul sau pe cardul tău în maximum 14 zile calendaristice. Se returneaza doar banii platiti pe produs, nu se returneaza banii pe serviciile platite (exemplu: livrare, manipulare, montaj, samd).


RETUR GRATUIT

Conform legii, cheltuielile de returnare a produsului sunt in sarcina exclusiva a clientului. La Ocean insa returul va fi suportat de catre Ocean! :)
Puteti sa va retrageti din contract printr-o declaratie neechivoca, utilizand una din urmatoarele metode: telefonic, SMS, e-mail. Returnarea produsului poate fi efectuata prin urmatoarele metode: ramburs prin acelas serviciu de curierat ce v-a livrat produsul sau predare personala la depozitul Acaju, departamentul nostru de logistica
IMPORTANT: Perioada de retur de 14 zile calendaristice stabilita de legiuitor cat si extensia ei de pana la 14 de zile stabilita de Ocean.ro nu sunt perioade de folosire a produsului, asa ca acesta NU POATE FI UTILIZAT! Aceasta perioada a fost gandita de legiuitor ca un timp de testare a produsului de catre clienti intr-un mod similar celui din magazin.
Exemplu de returnat produs prin curier: 

Pasii de urmat pentru returnarea unui produs ramburs:

1. Trebuie sa sunati la Ocean, la 0311.300.299, sa ne transmiteti ca vreti sa returnati produsul sau sa dati un email la suport@acaju.ro sau comenzi@ocean.ro
2. Ambalati produsul intr-o maniera identica modului in care l-ati primit, astfel incat sa fie livrat in conditii optime, sa fie protejat de lovituri. In cazul saltelelor acestea trebuie sa fie in ambalajul original, nedesfacut.  Vom refuza sa primim produsul inapoi daca acesta ajunge neambalat sau ambalat necorespunzator si a fost deteriorat din acest motiv!
3. Fotografiati produsul ambalat si ne transmiteti imaginile care confirma ca produsul este pregatit pentru ridicare de catre curier.
4. Ocean va contacta curierul agreat si va transmite catre dumneavoastra data la care curierul se va prezenta la dumneavoastra si va vom da un contact.
5. La data si la ora fixata impreuna cu curierul, trebuie sa aveti produsul in fata portii/cladirii in care locuiti, daca se poate ajunge cu masina curerului acolo, daca nu in cel mai apropiat loc unde curierul poate ajunge cu vehiculul de transport.
5. Completati si adaugati in colet formularul de retur.
6. Date returnare:

  • Adresa: Vaslui, strada Fabricii, nr.4 (Strada Oborului)

  • Adresa de mail: suport@acaju.ro

  • Telefon: 0311.300.299

  • Program de lucru : Luni-Vineri 08.00-17:00 ; Sambata - Duminica: Liber

Puteti alege un alt produs in schimb sau puteti solicita sa vi se returneze banii. Daca optati pentru primirea banilor inapoi, acestia se pot returna astfel:
-         daca plata a fost ramburs la curier, se returneaza intr-un cont bancar. Trebuie sa trimiteti un e-mail pe adresa: comenzi@ocean.ro sau suport@acaju.ro unde sa scrieti contul bancar si numele titularului de cont.
-         daca plata a fost efectuata online cu cardul sau online cu card bancar in rate fara dobanda, banii se returneaza in acelasi cont din care ati efectuat plata.
-         daca dumneavoastra veniti la sediul nostru pentru a face retur produsul, returnarea banilor se va face in contul comunicat; trebuie sa trimiteti un email la comenzi@ocean.ro sau suport@acaju.ro unde sa scrieti contul bancar si numele titularului de cont.
Mentionam ca in cazul in care suma este returnata in contul bancar din care s-a efectuat plata, contul ar putea fi debitat cu intarziere, care poate varia in functie de banca (intre 2 si 5 zile lucratoare). Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ alte servicii (ex. transportul initial).
Produsul va fi returnat impreuna cu o copie de pe factura de achizitie si certificatul de garantie in original (in cazul in care pe certificat sunt mai multe produse, se va returna o copie de pe acesta).
In eventualitatea in care produsul achizitionat prezinta vicii de fabricatie sau este listat pe site cu informatii incorecte, acesta va fi inlocuit pe loc cu un produs nou, identic sau similar, cu conditia notificarii in scris a S.C.TRAINICMOB.R.L. in termenul indicat , respectandu-se conditiile de returnare de mai sus. In cazul in care nu este posibila inlocuirea bunului cu un altul, se va returna contravaloarea bunului, conform conditiilor aratate mai sus.
Inlocuirea pe loc a unui produs cu defectiuni sau care nu corespunde caracteristicilor de pe site este valabila doar in situatia in care produsul este in stocul Ocean iar clientul opteaza pentru varianta standard de punere a produsului la dispozitie de catre Ocean, respectiv ridicarea produsului de catre client din punctele de ridicare Ocean. Daca produsul nu e in stoc, clientul poate opta pentru a astepta un produs nou, cu un termen de asteptare similar unei comenzi noi, acesta fiindu-i livrat dupa ce a returnat produsul reclamat, sau il poate returna si solicita contravaloarea acestuia sau il poate repara si vanzatorul sa ii plateasca reparatia sub forma de reducere oferita la produs, dupa ce anterior s-au inteles asupra contravalorii reparatiei.. 

Conditii generale pentru returul produselor:  

  • Returul produsului este GRATUIT. Returul produsului trebuie realizat doar cu curierul trimis de catre Ocean sau Acaju-departamentul nostru de logistica . Daca trimiti produsul printr-o alta modalitate decat curierul agreat de noi, vei suporta costurile de transport.

  • Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit.

  • Nu acceptam produse asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.

  • Returul se face în ambalajul original, cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul.

  • Dacă produsele de returnat au fost însoțite de eventuale cadouri, trebuie returnate și acestea.

  • Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.

  • In cazul mobilierului tapitat (canapele, coltare, fotolii, paturi tapitate) nu se accepta ca reclamatii dimensiunile neconforme + - 5 cm. Cei 5 cm in plus sau in minus sunt considerati o toleranta normala.
    Rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile calendaristice de la receptia produsului in depozitul Acaju de unde a fost livrat.